کد خبر: ۴۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷ 06 October 2018

غوغایی همچون 8 سال دفاع مقدس به نام مدافع حرمین

حدیث کریمی

وقتی به شهریور سال59 بر می گردم و نگاه می کنم الله اکبر بچه، پیر، جوان، زن و مرد ایرانی تا پایان 8سال دفاع مقدس چه غوغایی کردند؛ تصورم به عنوان یک جوان دهه هفتادی این است که اکنون جوانان ما دل به این دنیا ندارند و برای ناموس امام حسین (ع) سینه چاک می دهند و همه برگرفته از خونی است که از رگ های نسل هشت سال دفاع مقدس جاری شده است.

آری اکنون جوانان ما از زندگی، مال، زن و بچه می زنند و به سوریه، کربلا و... می روند تا دشمن گوشه چشمی به ناموس امام حسین (ع) نداشته باشند. این سوال را برای جهانیان به وجود آورده اند که این مدافعان حرم کیستند؟ چه آرمانی دارند که بدون هیچ چشم داشتی عازم کارزار «دفاع از حرم» می‌شوند؟

وقتی می آیند انگار فرشته ای اند همانند روزی که متولد می شوند و در قنداق سفید رنگی می آیند، با لبخند گرمی روی لب ،روی دست ها با سلام و صلوات می چرخانند آن ها را؛ گویی که آری جشن تولدی دیگر برای آن ها گرفته اند.

ای از خدا بی خبران فکر کردید جوانان ایرانی و مسلمان، جان خود را فدایی حرمین نمی کنند فکر کردید می توانید ائمه (ص) را در ذهن هایشان پاک کنید نه جوانان مسلمان ایرانی با این کار شما بیشتر عطش رفتن به مدافع شدن ناموس امام حسین (ع) می کنند انگار نه انگار که انگار متعلق به این دنیا هستند؛ گوش کنید شهدای مدافع حرم جایگاهی هم چون شهدای دفاع مقدس دارند زیرا که آن ها ادامه راه حسین (ع) و شهدای 8سال دفاع مقدس را دادند و سایر جوانان مان می دهند.

پس فکر نکنید جوانان ایران زمین به عنوان مدافعین حرم نمی روند چرا می روند با عطش بیشتر که این عطش همانند لب های خشکیده ی شهید حججی است که با این حال همچون سالار شهید سر خود را برای اسلام داد.

آری مدافعان حرم، حریم امام زمان (عج) هستند و تا ابد ماندگار می مانند.