کد خبر: ۴۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ 10 October 2018

سربازان آسمانی

حدیث کریمی

وقتی شناسنامه ها یا نوشته های سنگ مزارهایشان را می خوانی می بینی همه جوان هستند؛ همانند ابوالفضل العباس، علی اکبر و...که برای دفاع از دین و ناموس خود در راه اسلام پیش قدم شدند و چه زیبا همچون سالار شهیدان جان می دهند و همانند علی اکبر و ابوالفضل العباس به سوی پرورگار خود باز می گردند.

این لاله های در خون خفته همه درس دفاع از اسلام و تشیع و دین داری را از خواهر عزیزشان حضرت زینب (س) آموختند، درسی که اکنون همه را برای فدایی شدن راهی میدان مدافع حرم می کند، یکی پدرش می رود، یکی برادر، یکی همسر و دیگری فرزندش را هدیه می کند به بی بی رنج دیده صحرا کربلا که ظلم های زیادی در حق خودش و خانواده اش شد.

آری به دفاع از حرمین می روند تا بگویند ما مرید اهل بیت (ص) هستیم اهل بیتی که اسلام را با دادن بهاء سنگین به ما منتقل کردند، مسلمان حقیقی شرف و عزت خود را ازاهل بیت گرفته، این جنگیدن گرچه همچنان دفاع مقدس بود، اما از آن دوران ۸ ساله، ایثارگری بیشتری می‌طلبید. شهادت در دمشق و حلب تا شهادت در خرمشهر و شلمچه بسیار فرق دارد، عطر شهادت فرزندان غیور ایران زمین نه از خاک های جنوب بلکه از شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد. جوانان مسلمان با شعار «کلنا عباسک يا زينب» از سراسر سرزمين هاي اسلامي به سمت سوريه حرکت کردند تا چون عباسِ زينب باشند.

سربازان مدافعین ایرانی لحظه لحظه های عمر زیبای شان را فدای دفاع از حرمین کردند و می کنند تا آقا اباعبدالله آن ها را شفاعت کند، به آنها نه وعده زندگی مرفه داده بودند و نه پول. ای شهیدان ثابت کردید سربازان ولایت غیرت دارند و اجازه دست درازی دشمن را به دین نمی دهند.