کد خبر: ۴۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷ 17 October 2018

تشریح مزایا و خدمات حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و پس انداز مسکن جوانان

در همایش کارکنان پدافند هوایی ارتش شهید خسروی،استان خراسان شمالی، مزایا و خدمات حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و پس انداز مسکن جوانان تشریح شد.
به گزارش سازه نیوز، کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان شمالی با همراهی مصطفی ایران پناه رییس بانک مسکن شعبه آشخانه در همایش بصیرتی که برای کارکنان پدافند هوایی ارتش شهرآباد شهرستان مانه و سملقان به همراه خانواده های آنان برگزار شد خدمات بانک در حوزه تسهیلات بخش مسکن را تشریح کردند.

محمد محمودیان کارشناس بازاریاب و رییس دایره ارتباطات و بازاریابی این مدیریت دراین همایش با تشریح مزایای حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و پس انداز مسکن جوانان، یکبار دیگر رسالت بانک در زمینه خانه دار کردن و ایجاد سرپناه برای اقشار جامعه را یادآور شد.
محمودیان با بیان اینکه مسکن و دغدغه خانه دار شدن همواره یکی از مسائلی است که بر آرامش خانواده ها سایه افکنده است گفت بانک مسکن در راستای رسالت اجتماعی خود مبنی بر خانه دارنمودن اقشار جامعه و افزایش سهم خود از این رسالت مقدس، همواره در تلاش بوده و هست تا بتواند با تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود گام های مثبت بیشتری در این زمینه بردارد.
وی تصریح کرد: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن و به عنوان بازوی توانمند دولت در اجرای سیاستهای حوزه مسکن و ساختمان همواره در تلاش است تا بتواند با اطلاع رسانی و آگاه سازی خدمات منحصربفرد خود دراین حوزه و پرداخت تسهیلات به آحاد مردم،حضور پررنگ تری در ایجاد سرپناه برای خانواده ها ایفا نموده و این خدمتگزاری را از افتخارات خود می داند.
وی حساب پس انداز مسکن جوانان را یکی از محصولات بسیار ارزشمند بانک که سهم بسیار مهمی در آینده فرزندان و کاهش دغدغه خانه دار شدن آنها در بزرگسالی ایفا می کند عنوان کرد و گفت: کارکنان محترم نیروی هوایی ارتش می توانند با افتتاح این حساب آینده فرزندان خودرا تضمین نموده و ذهن خودرا بر روی سایر مسائل و موفقیتهای دیگر فرزندان معطوف نمایند.
ایران پناه رییس شعبه آشخانه نیز در این همایش ضمن قدردانی از تعامل بسیار خوب فرماندهی و کارکنان پدافند هوایی شهرآباد با بانک مسکن و تاکید بر تقویت بیش از پیش سطح همکاری های فیمابین در خصوص تسهیلات مسکن کارکنان ارتش توضیحاتی را ارایه کرد.
در بخش پایانی این همایش سرهنگ پور طاهری فرمانده پدافند هوایی شهید خسروی شهرآباد و سرهنگ همایونی راد جانشین فرماندهی این پایگاه بطور جداگانه از عملکرد بانک مسکن شعبه آشخانه در ارایه خدمات به کارکنان پدافند هوایی ارتش و نگاه ویژه مدیران عالی بانک به مساله مسکن کارکنان ارتش قدر دانی کردند.
پور طاهری همچنین از ارایه خدمات ارزشمند بانک مسکن در گذشته بویژه طرح عظیم مسکن مهر و مساعدت مسوولین مدیریت شعب استان در امر پرداخت تسهیلات به پروژه168 واحدی تعاونی مسکن پردیس پدافند هوایی شهرآباد آشخانه نیزکه مربوط به پرسنل خدوم ارتش می باشد تقدیر کرد./منبع: هیبنا