کد خبر: ۴۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ 27 October 2018

بلا تکلیفی اعضای تعاونی مسکن کارگران در پاکدشت

اعضای تعاونی مسکن کارگران پاکدشت در بلاتکلیفی تحویل زمین و مجوز ساخت و ساز قرار دارند.
به گزارش سازه نیوز، تعدادی از کارگران تعاونی مسکن پاکدشت که از تحویل زمین ها و ندادن مجوز ساخت و ساز گله مند بودند در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما از سردرگمی 15 ساله ی خود توضیحاتی را ارائه دادند.

کارگری که اظهار میکرد پول پیش خانه ی  استیجاری خود را هزینه کرده تا بتواند با تهیه زمین سرپناهی برای خود و خانواده اش تهیه کند ولی همچنان در پیچ وخم گرفتن مجوز ساخت است.

یکی از کارگران زحمت کش دیگرهم از مسئولان در خواست کمک در گرفتن مجوز را داشت تا بتواند مسکن ارزان قیمت و مناسبی برای خود و خانواده بسازد.

فرماندار پاکدشت  نیز در پاسخ به درخواست کارگران گفت : در این پروژه سازمان حفاظت محیط زیست مدعی قرار داشتن این زمین ها در محدود ه ی حفاظت شده ی خود را داشت که با پیگیری بعمل آمده و نظر کارشناسان سازمان محیط زیست دیگر این زمین ها متعلق به سازمان محیط زیست نیست .

هادی تمهیدی گفت: در ادامه برای اینکه شهرداری بتواند مجوز لازم را ارائه کند باید کمیسیون ماده 5 در استانداری تشکیل جلسه بدهد و الحاقیه این زمین ها را به  محدوده ی شهر پاکدشت اعلام تا این مجموعه بتواند مجوز ساخت وساز لازم را صادر کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اعلام نظر کمیسیون ماده 5 در استانداری تهران و صدور الحاقیه به مسکن و شهرسازی مشکل این قشر شریف حل خواهد شد./منبع: عصر ساختمان