کد خبر: ۴۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ 31 October 2018

اولین نشست ملی نشان عالی برند ناب ایرانی

“اولین نشست ملی نشان عالی برند ناب ایرانی” با رویکرد نوآوری محصولات برتر ایرانی به همراه کارگاه های تخصصی با حضور مسئولان دولتی و مدیران بنگاههای اقتصادی کشور برگزار می گردد.

"اولین نشست ملی نشان عالی برند ناب ایرانی” با رویکرد نوآوری محصولات برتر ایرانی به همراه کارگاه های تخصصی با حضور مسئولان دولتی و مدیران بنگاههای اقتصادی کشور در آذرماه سال جاری در تهران محل سالن همایشهای وزارت کشور برگزار می گردد.

محورهای اجلاس عبارت است از:

اصول قوانین و کسب و کار و تولید ناب

نحوه تعامل با بازار هدف و تبدیل شدن به سازمان خدمت محور

جایگاه برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال در برندسازی مقاصد

موفقیت در برندسازی مکان

استراتژی برند و ارزش آن

خدمات اجلاس:

ارائه گواهینامه معتبر

پکیج ویژه آموزشی اجلاس

ارائه فیلم و عکس

پذیرایی میان وعده و ناها

بر اساس مصوبات شورای عالی سیاست گذاری این نشست ملی، شناسایی تولید ناب که در صدر سیستم های برتر تولیدی با مفهوم تولید بیشتر با صرف (زمان، فضا، فعالیت انسانی، ماشین آلات و مواد کمتر) قرار گرفته است در دستور کار آمده است و با هدف ایجاد اعتبار جهانی فعالان برتر اقتصادی به رایزنان بازرگانی سفارتخانه های مستقر در ایران معرفی و امکان ارتباط لازم برای توسعه مناسبات تجاری فراهم می گردد و در اختتامیه این مراسم باشکوه از برگزیدگان که شرایط مورد نظر کمیته سیاست گذاری و ارزیابی را احراز نمایند در قالب اعطای نشان عالی برند ناب قدردانی خواهد شد.

نظر به اهمیت استراتژیک این رویداد ملی در شرایط کنونی اقتصاد ایران و لزوم ارتقاء فرهنگ استفاده از کالای ناب ایرانی با همرایی و هم افزایی بخش خصوصی و دولتی در تحقق آرمان های اقتصادی کشور، این رویداد برنامه ریزی شده است.

هزینه ثبت نام در هریک از کارگاه ها و یا اجلاس: 280 هزار تومان می باشد که برای اعضای نظام مهندسی ساختمان خوزستان 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88957344 ارتباط برقرار نمایند.