کد خبر: ۴۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷ 19 November 2018

رشد ۳۰۰ درصدی توجه به مسکن در کمیته امداد

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد گفت: رشد ۳۰۰ درصدی توجه به مسکن در کمیته امداد را شاهد بودیم که به جز کمک‌ها به کرمانشاه است.
به گزارش سازه نیوز،  ابراهیم بازیان در نشست خبری گزارش عملکرد حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد در 6 ماهه  امسال اظهار داشت : مسکن همواره مورد توجه خانواده ایرانی است. طبیعتا عدم توانایی اقتصادی در اداره جامعه، جریان زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد و این امر در خانواده مددجویان کمیته امداد شدیدتر است. مسکن باعث مخاطرات اقتصادی فرهنگی و اجتماعی در خانواده مددجویان می‌شود. در جهت جلوگیری از به وجود آمدن این مخاطرات در صدر اولویت مددرسانی، تامین مسکن این افراد با رویکرد توسعه کمی و کیفی مسکن از رویکردهای کمیته امداد بوده است.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد افزود: رشد کمی بودجه از سال 94 نشان دهنده این است که بودجه امداد در بخش مسکن بسیار رشد کرده است. امروز بودجه در بخش مسکن به 919 میلیارد تومان رسیده است. یعنی بودجه مسکن 3 برابر رشد کرده است. رقمی که اعلام شده تمام هزینه نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رشد 300 درصدی توجه به مسکن در کمیته امداد را شاهد بودیم، تصریح کرد : در سال جاری 60 هزار خدمت در امر مسکن مددجویی پیش بینی شده است که 30 هزار واحد در حد نوسازی است؛ و 30 هزار واحد احداث مسکن جدید است که مسکن نو تحویل می‌دهیم. امروز شاهد مسکن مددجویی هستیم که مسکن مقاوم است./منبع: میزان