کد خبر: ۴۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷ 23 November 2018

ضعف در عملکرد شورای پنجم اهواز 

 بعد از گذشت پانزده ماه از عمر شورا متاسفانه همانگونه که استحضار دارید از طرف کارشناسان و شهروندان اهوازی بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع بر اورد می شود و در حال حاضر با وجود مطرح شدن بازنشسته بودن شهردار محترم نیز این ضعف به اوج خود رسیده است.  
 مهرداد پرویزی: در روزهای اخیر در بیمتاسفانه  بحران مدیریت مالی و برنامه ریزی در شهرداری و سازمانهای زیر مجموعه و بدیهای سر سام آوری به همراه داشته بحران مدیریت منابع انسانی متخصص در شهرداری به وضوح قابل لمس است پروژه های شهری با عدم اتخاذ تدابیر مناسب و غیر کارشناسانه اهواز را در وضعیت و در بدترین حالت ممکن خود قرار داده است 

انتصابات و عزل و نصب های غیر کارشناسانه که باعث عدول از قوانین را پدید اورده و بدتر از ان انتصاب مشاوران و مدیران و غیر کارشناس و نا متخصص است که بعضا سر خوردگی متخصصان و روشنفکران و صاحب نظران و اقشار مختلف را فراهم نموده است و در برخی از موارد باعث اثار تخریبی بر پروژه ها نیز  گردیده است .
متاسفانه پرداختن به دعوا و مناقشات بی نتیجه و بحث در مورد سهم خواهی عده ای از شورایان .شورای اهواز را به عنوان یک نهاد اجتماعی و مدنی را از بدنه جامعه جدا کرده است .
امیدواریم روزی این سهم خواهی ها و مناقشات  و انتصابات به پایان برسد و در پی خدمت به مردم رنجور و سرخورده اهواز باشیم که بالاترین ثواب در نزد خداوند است