کد خبر: ۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ 01 December 2018

حضور تعاونی‌ها برای تکمیل سریع تر واحدهای مسکن مهر

عبداللهی گفت: حضور تعاونی‌ها برای تکمیل واحدهای مسکن مهر می‌تواند زمینه‌ساز اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ ها باشد.
به گزارش سازه نیوز، عبداللهی‌ رئیس اتاق تعاون ایران با بیان اینکه حضور تعاونی‌ها و ورود آنها به بازار مسکن نقش مؤثری در بهبود وضعیت این بازار دارد ،گفت: اسلامی وزیر راه و شهرسازی‌ بر تکمیل هر چه سریع‌تر واحدهای مسکن مهر به ویژه پروژه‌های تعاونی‌های مسکن مهر تأکید بسیار دارد.

وی ادامه داد: در گذشته تعاونی‌ها در احداث واحدهای مسکن مهر فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند اما متأسفانه در سال‌های اخیر همکاری آنها کاهش یافته که امیدواریم با سیاست‌های جدید وزیر راه و شهرسازی شاهد افزایش حضور تعاونی‌های در مسکن مهر باشیم‌.

عبداللهی‌ با بیان اینکه یکی از راه‌های تأمین مسکن برای اقشار ضعیف جامعه تکمیل واحدهای مسکن مهر و ساخت واحدهای مسکونی توسط تعاونی‌هاست افزود: وزیر جدید راه و شهرسازی‌ در ابتدای ورود خود به این وزارتخانه  طرح‌هایی برای تکمیل واحدهای‌ مسکن مهر ارائه داده و یکی از تعهدات خود را ساخت و تکمیل این واحدها معرفی کرده است . امیدواریم با حضور تعاونی‌ها در واحدهای مسکن مهر مشکل مسکن این بخش برطرف شود.

رئیس اتاق تعاون ایران توضیح داد: تخلف در هر حوزه وجود دارد و برخی از شرکت‌ها و افراد متخلف در تعاونی‌ها باعث ایجاد مشکل در این پروژه‌ها شده‌اند اما هم‌اکنون در این بخش مهم میزان تخلف در مقایسه با سایر پروژه‌ها چندان زیاد نبوده است.

عبداللهی‌ تأکید کرد: تخلف برخی از افراد و شرکت‌ها در مقایسه با حجم فعالیت‌ها ناچیز است که البته به نظر ما یک مورد هم در این بخش زیاد است.

وی بیان کرد: اتاق تعاون ایران و وزارت راه و شهرسازی به طور دقیق این تخلفات را پیگیری می‌کند و با کوچک‌ترین تخلف در این بخش برخورد خواهد کرد.

رئیس اتاق تعاون ایران ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش تخلفات در این حوزه باشیم.