کد خبر: ۴۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ 03 December 2018

فراخوان مسابقه عکاسی حمل ونقل عمومی شهری

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت فرهنگ سازی و به منظور توسعه دوچرخه سواری با هدف ارتقای سبک زندگی شهری، کاهش سفرهای موتوری، افزایش تحرک بدنی و سلامتی شهروندان در آستانه ۲۶ آذر (روز حمل و نقل عمومی) مسابقه عکاسی برگزاری می کند

 مسابقه عکاسی با موضوعات «توسعه حمل‌ و نقل عمومی شهری»،« توسعه حمل‌ و نقل پاک در شهرها (پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری)» و«افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات رانندگی در شهرها»برگزارمی‌شود. لذا از علاقه‌مندان دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۲۲ آذر آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس در درگاه اینترنتی www.irtu.ir بارگذاری کنند.

شرایط ارسال عکس برای مسابقه عکاسی به شرح زیر است:

۱- آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شوند که با موازین شرعی، قانونی و عرفی کشور همخوانی داشته باشند.

۲- شرکت‌کنندگان فرصت دارند عکس‌های خود را حداکثر تا ۲۲ آذر در درگاه اینترنتی دریافت آثار به نشانی www.irtu.ir بارگذاری کنند. پذیرش آثار بعد از تاریخ اعلام شده، مقدور نیست.

۳- شرکت کنندگان با بارگذاری عکس در درگاه مذکور، تعهد  می‌کنند که آثار ارسالی متعلق به خود آن‌ها بوده و اثر دارای اصالت است.

۴- سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور مجاز است عکس‌های ارسالی را در قالب نمایشگاه، کاتالوگ، کتاب یا سایر اقلام با درج نام عکاس مورد استفاده قرار دهد.

۵- آثار باید به صورت فایل دیجیتال، در قالب JPG، با کیفیت DPI ۱۵۰ و حجم حداکثر ۵ مگابایت ارسال شوند.

۶- عکس‌های بارگذاری‌شده باید فاقد هر گونه تاریخ، توضیح، امضا، یا لوگو بر روی عکس باشند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها، پس از بررسی آثار ارسالی از ۵ عکس برتر در شاخه نگاه آزاد در حوزه حمل و نقل (کلیه افراد علاقه‌مند به عکاسی)، ۲ عکس برتر در شاخه نگاه دوچرخه‌سوار (خاص دوچرخه‌سواران)، ۲ عکس برتر در شاخه نگاه راننده (خاص رانندگان) و ۲ عکس در شاخه نگاه مسئولان حاضر در صحنه تصادفات (خاص مأموران پلیس و اورژانس) در همایش گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل تقدیر به‌ عمل می‌آید.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مسابقه عکاسی