کد خبر: ۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷ 05 December 2018

بنیاد مستضعفان مسکن خانواده های ۲ معلول را تامین می کند

رییس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد مسکن مورد نیاز خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر را تامین می کند.
به گزارش سازه نیوز، محمد سعیدی کیا در آیین واگذاری رایگان 141 قطعه زمین مسکونی توسط بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم واجد شرایط بخش فیروز شهرستان کوثر استان اردبیل افزود: علاوه بر این بنیاد بدنبال محرومیت زدایی و تامین مسکن محرومان در روستاهاست و در این مورد هم گام های مهمی برداشته است.
وی اظهار داشت: این بنیاد مسکن خانواده های دارای 2معلول بیشتر را تامین کرده و خانواده های دارای فرزند سه قلو نیز تحت پوشش این بنیاد قرار می گیرد .
سعیدی کیا بیان کرد: بنیاد مستضعفان همچنین بدنبال ایجاد اشتغال در روستاهای محروم است و بر این اساس طبق برنامه سرمایه گذاری در این مناطق را شروع کرده است .
وی ادامه داد: تا کنون 2هزار و 600 طرح در مناطق مختلف کشور برای اجرا نصویب شده که از این تعداد هزار و 250مورد آن به بهره برداری رسیده است.
سعیدی کیا بیان کرد: بنیاد مستضعفان در استان اردبیل 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند و تا 2سال آینده این میزان به 500 میلیارد ریال خواهد رسید .
وی با اشاره به اینکه بسیاری از محرومیت ها در مناطق محروم و روستایی ریشه تاریخی دارد و رفع آن زمان طولانی می خواهد افزود: در طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد بستری را برای فعال شدن مردم آماده می کنیم تا با توانمند سازی و امید و نشاط زندگی خود را به شرایط بهتری ارتقا دهند.
رییس بنیاد مستضعفان گفت: اطلاع رسانی به مردم در خصوص اهداف طرح آبادانی و پیشرفت با رویکرد مشارکت مردم ، توسعه اشتغال و بهبود معیشت مردم روستایی، تامین تسهیلات طرح های اقتصادی و اشتغالزایی از طریق بانک سینا، عقد تفاهم نامه با دستگاه های مختلف برای ارجاع طرح نظیر سازمان فنی و حرفه ای و بنیاد مسکن، شناسایی اولویت های فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی منطقه و ایجاد پایگاه راهبردی ، برنامه ریزی و مدیریت طرح از دیگر گام های اجرای این طرح است.



منبع: ایرنا