کد خبر: ۴۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ 10 December 2018

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان از فردا در اهواز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد.
رحیم جلیلی  با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان اظهار کرد: بعد از برگزاری مناسب دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز که با استقبال 220 واحد از شرکت‌های داخلی و خارجی همراه بود، در حال حاضر آماده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان هستیم.

وی افزود: این نمایشگاه فردا، 20 آذرماه فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا روز23 آذرماه نیز ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 خواهد بود و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان عنوان کرد: در این نمایشگاه 300 شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، کرمانشاه، مرکزی، فارس، آذربايجان شرقی، اصفهان، البرز، يزد و خراسان رضوی حضور دارند که نشان دهنده استقبال خوب از این نمایشگاه است.

جلیلی با بیان این‌که اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است، تصریح کرد: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد مهمترین دغدغه‌ مشارکت کنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت کنندگان می‌شود و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.
منبع: ایسنا