کد خبر: ۴۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷ 19 December 2018

همکاری بیشتر بانک مسکن با اداره کل راه و شهرسازی

در این نشست زینلی،مدیر شعب استان بوشهر اظهار نمود: شرایط لازم برای همکاری و تعامل بیشتر بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی فراهم شده تا این دو مجموعه در راستای خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی استان همگام باشند.
به گزارش سازه نیوز،در این جلسه که در محل دفتر مدیر کل راه و شهرسازی برگزار شد، زینلی گفت: کارکنان این دو مجموعه همیشه با رابطه صمیمانه و خوبی که داشته اند به لطف خدا و با همفکری و تعامل بیشتر، موفق شده اند مشکلات مسکن طرح مهر را از سر راه بردارند. ایشان اظهار امیدواری نمود با توجه به گستره خدمات بانک مسکن در بخشهای مختلف و همچنین رویکرد جدید در بخش سیاستهای اعتباری، با تعامل بیشتر با اداره کل راه و شهرسازی بتوانیم با ایجاد رونق در بازار مسکن به شکوفایی بهتر جامعه کمک نماییم.
در این نشست فرزاد رستمی مدیر کل اداره راه وشهرسازی استان ضمن خوش آمدگویی با اشاره به سیاستهای اعتباری دولت در سال 97 و تاکید بر گرایش تسهیلات بانک مسکن به سمت بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری گفت: به خاطر وجود اهداف و منافع مشترک بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی، موفقیت و دستیابی به اهداف عالی هر دو سازمان در گروی تعامل و رابطه بیشتر می باشد.
رستمی افزود: بی شک این دو مجموعه جزء یک پیکره واحد می باشند لذا اولویت اول ما تعامل مالی با بانک مسکن می باشد و رویکرد ما تعاون، تعامل و ارتباط بیشتر با بانک مسکن خواهد بود.
گفتنی است در این دیدار ضمن بررسی موضوعات گوناگون، روند پی گیری تکمیل و تعیین تکلیف واحدهای احداثی مسکن مهر سراسر استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا پایان سال اغلب پروژه ها به بهره برداری برسند./منبع: هیبنا