کد خبر: ۴۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ 09 January 2019

۳۵۰۰ واحد مسکونی خیرساز در دهه فجر امسال تحویل می شود

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران گفت : ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خیرساز در سطح کشور تکمیل شده که در دهه فجر امسال تحویل متقاضیان دارای شرایط خواهد شد.
به گزارش سازه نیوز، کیومرث سلگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرکرد افزود : تاکنون با همت این مجمع نیکوکار بیش از 30 هزار واحد مسکونی احداث، تکمیل و تحویل متقاضیان دارای شرایط شده است.
وی، از اجرای ساخت 5 هزار واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز خبر داد و گفت : امید است با همت خیرین تا پایان سال آینده این تعداد واحد در حال احداث تکمیل و تحویل شود.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز، از احداث و تحویل 10 هزار واحد مسکونی به خانواده های دو معلول جسمی در چند سال اخیر خبر داد.
وی ادامه داد: تامین بخشی دیگر از مسکن نیازمندان و خانوارهای دارای دو عضو معلول که اکنون 50 درصد پیشرفت داشته است، از آرمان های اصلی انقلاب و حساب 100 امام راحل است که با مدیریت جهادی، عزم ملی و اراده جدی در حال انجام است.
به گفته وی، طرح احداث مسکن ویژه خانوارهای دارای دو معلولیتی با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ساز اجرا می شود و تسهیلات ویژه کم بهره و تسهیلات بلاعوض در این طرح دیده شده است.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز، خواستار مشارکت بیشتر دولت با خیرین در تامین زمین مناسب برای تداوم احداث واحدهای مسکونی خیرساز شد.
سلگی گفت: معافیت خیرین برای تامین هزینه های انشعابات آب و برق و گاز و خدمات زیربنایی در برنامه ششم توسعه به تصویب رسیده و در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی بیشتر موضوع است.
 مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز به منظور شرکت در انتخاب هیات مدیره این انجمن در چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده است .


منبع: ایرنا