کد خبر: ۴۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ 10 February 2019

ساخت مسکن برای ایجاد اشتغال در کشور رونق می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در شرایطی به سر می‌بریم که باید تولید و اشتغال که مهمترین اولویت در دستور کار دولت است را رونق دهیم، خاطرنشان کرد: به سهم خودمان رونق ساخت مسکن را در شهرهای مختلف کشور برنامه‌ریزی کردیم.
به گزارش سازه نیوز، محمد اسلامی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله حکیم قشقایی شهرضا و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خدا را شاکر هستیم که در دوران انقلاب اسلامی خدمت می‌کنیم، انقلابی که معجره قرن قلمداد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که باور و ایمان مردم و با همت ایثار و از خودگذشتگی که از خود نشان دادند، سبب شد امروز در دنیا دارای عزت و اقتدار شویم، افزود: مشکلات اقتصادی وجود دارد و به مردم فشار می‌آورد و جنگ اقتصادی آخرین توطئه دشمنان نیست که شروع کردند.

وی با بیان این‌که در شرایطی به سر می‌بریم که باید تولید و اشتغال که مهمترین اولویت در دستور کار دولت است را رونق دهیم، خاطرنشان کرد: به سهم خودمان برای رونق ساخت مسکن در شهرهای مختلف کشور از جمله شهرضا برنامه‌ریزی کردیم.

اسلامی ادامه داد: اگر پروژه‌های مسکن شروع شود به سهم خود مصالح و نیروی انسانی را به کار می‌گیرد و سبب تحرک اقتصادی می‌شود و بخشی از مشکلات مسکن مردم نیز برطرف می‌شود و امیدوار هستیم بتوانیم با شتاب مناسبی پروژه‌های مسکن را اجرایی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره این‌که در شهرضا 3 هزار و 400 واحد مسکن مهر ساخته شده اما 100 واحد از آن‌ها به تبعات افزایش قیمت به مشکل برخورده است تکلیف آن‌ها چیست، گفت: اگر مسکن مهری را که مشکل حقوقی و قضایی نداشته باشد را مدیرکل حل نکند، مشکل از مدیرکل است که باید آن را حل کند.

وی تصریح کرد: سیاست‌ها به مدیران کل راه و شهرسازی ابلاغ شده و دست‌شان برای تصمیم‌گیری باز است، شورای مسکن استان اصفهان دارای اختیار است و هرگونه تصمیم‌گیری درباره این مشکل صددرصد مورد حمایت ما است.




منبع: فارس