کد خبر: ۴۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ 12 March 2019
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان :

مدیران رویکرد ها را نسبت به جایگاه روابط عمومی ها تغییر دهند

مدیران سازمان ها باید اعتقاد خاصی به جایگاه روابط عمومی ها داشته و در راستای تقویت آن کوشا باشند .

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان که در جمع مدیران روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی استان سخن می گفت افزود :روابط عمومی باید به صورت عملی و نه در قالب شعار و تئوری ارتقا یابد . 
رضا رضایی با تاکید بر هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت ؛ اگر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی وزارت راه و شهرسازی دارای سیستم یکپارچه باشند خروجی انتشار عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت . 
وی همچنین با اشاره به سیاه نمایی برخی از افراد در شبکه های اجتماعی گفت : علیرغم تمام تلاش های مجموعه راه و شهرسازی و سایر دستگاه های اجرایی در اجرا و انجام وظایف، متاسفانه سیاه نمایی هایی صورت می پذیرد که هماهنگی مابین روابط عمومی ها می تواند بخشی از این هجمه هارا پاسخ دهد . 
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران دستگاه های مرتبط با راه و شهرسازی خواست که نگاه ویژه ای به روابط عمومی داشته باشند ، از مدیران درخواست کرد که از روابط عمومی ها  به عنوان بازوی مشورتی استفاده بهینه ای شود . 
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان همچنین خواستار افزایش امکانات نرم افزاری و سخت افزاری روابط عمومی ها شد و گفت : در دنیای ارتباطات امروز باید نقش روابط عمومی ها و رسانه ها جدی گرفته شود . وی تاکید کرد ؛ برایند کار همه روابط عمومی ها ، انعکاس مطلوب عملکرد وزارت راه و شهرسازی بوده که لازم است برای تحقق اینکار همدلی و همراهی را در اولویت کار خود قرار دهند . 
وی همچنین در پاسخ به درخواست یکی از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی مبنی بر ایجاد فضای رقابتی مابین روابط عمومی راه و شهرسازی ، خواستار برگزاری جشواره روابط عمومی های حوزه وزارت راه و شهرسازی در سال 98 گردید . 
به گزارش سازه نیوز ؛ در ابتدای این‌جلسه‌ ، امید زمانی رییس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی در سخنانی عملکرد این شورا را تشریح کرد . رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان از برگزاری جلسه آتی در خرمشهر و به میزبانی اداره کل بنادر و دریا نوردی این شهر خبر داد و گفت : جلسات به صورت مستمر هر سه ماه یک بار و در صورت نیاز به صورت ماهیانه نیز برگزار خواهد شد . 
در این جلسه همچنین سعید کیوانی دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان اظهار داشت ؛ با تغییر رویکرد و نگرش مدیران به روابط عمومی ، شاهد بروز خلاقیت ها ، توانمندی ها و حضور موثر روابط عمومی ها در اعتماد سازی مابین مدیران و مردم خواهیم بود .