کد خبر: ۴۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ 24 March 2019

رونق تولید، رمز شکستن طلسم رکود اقتصادی کشور

مهمترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور تولید است و همه مسئولان و مردم می بایست همچون گذشته فرمایش رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای تحقق شعار سال گام بردارند تا شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور باشیم.

 رونق تولید، رمز شکستن طلسم رکود اقتصادی کشور خوزستان- قلم ماندگار- مدیر مسئول پایگاه خبری- تحلیلی قلم ماندگار در یادداشتی با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، نوشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رمز شکستن طلسم رکود اقتصادی کشور را با نامگذاری هوشمندانه شعار سال با عنوان رونق تولید به خوبی تبیین کرده اند.



بی شک رونق اقتصادی کشور اعم از رفع مشکل بیکاری جوانان، کاهش گرانی های سرسام آور و کمر شکن و ایجاد رونق در بازار با تحقق شعار سال یعنی «رونق تولید» حاصل می شود و به جرات می توان گفت: مقام معظم رهبری با علم بر این موضوع که تنها راه برای مبارزه با تحریم های خصمانه دشمنان خارجی رونق تولید داخلی است این شعار را انتخاب کرده اند، البته شاید این مهم یکی از ابعاد و نتایج رونق تولید ملی باشد، زیرا تحریم ظالمانه غربی ها علیه کشورمان به دنبال از بین بردن تولیدات داخلی است و از سویی دیگر، پیشرفت در همه زمینه ها لازمه‌ ی حیات هر ملتی است.

همچنین باید اذعان کرد: مهمترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور تولید است و همه مسئولان و مردم می بایست همچون گذشته فرمایش رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای تحقق شعار سال گام بردارند تا شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور باشیم.

البته نباید از این نکته غافل شد که تولید کنندگان داخلی نیز حتمن باید در زمینه کیفی سازی تولیدات خود تلاش کنند تا مردم هم به جای خرید کالای خارجی از تولیدات داخلی حمایت کنند زیرا که پایین بودن کیفیت تولیدات داخل هم یکی از موضوع هایی است که در حال حاضر مصرف کنندگان را به خرید کالاهای واردتی وادار کرده است.

همه مردم با حمایت مسئولان در راستای رونق تولید حتمن با برنامه ریزی صحیح در زمینه گسترش تولیدات داخلی مختلفی از قبیل تولید در بخش هایی نظیر کشاورزی، دامداری، صنایع بزرگ، متوسط، کوچک، صنایع دستی و خانگی برای نمونه تربیت دام در خانه‌های روستایی و غیره به گسترش رفاه عمومی در کشور کمک کنند.

در پایان ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تحقق شعار «رونق تولید» وظیفه ی همگانی است و هر شخصی  می توان برای تحقق این مهم نقش بسزایی را ایفا کند.


منبع : قلم ماندگار 
برچسب ها: رونق تولید