کد خبر: ۴۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ 22 April 2019

مردم مناطق سیل‌زده درخصوص اسناد مالکیتشان نگران نباشند

یکی از مهم ترین معضلات امروز دستگاه قضایی کثرت ورودی پرونده ها و حل این معضل در گرو یک اقدام جهادی از سوی همه دستگاه ها و آحاد جامعه است.
به گزارش سازه نیوز،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، و روز جهانی مستضعفین، بر ضرورت ادامه روند امدادرسانی به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: امروز یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی، نهادهای گوناگون و همه مردم عزیز، تلاش برای کاستن از آلام هموطنان سیل زده است و ضمن قدردانی از همه خدمات ارائه شده و امدادرسانی ها از سوی دستگاه های خدمت رسان، نباید فراموش کنیم که نیازهای مردم مناطق آسیب دیده، بیش از خدماتی است که ارائه شده و همچنان باید این امدادرسانی ها ادامه یابد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به وظایف دستگاه قضایی برای کمک به سیل زدگان، تصریح کرد: یکی از نگرانی هایی که مردم عزیز مناطق سیل زده دارند، مربوط به اسناد مالکیتشان است. در این زمینه، دستگاه قضایی اطمینان می دهد که هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و مردم مطمئن باشند که در صورت از بین رفتن اسنادشان، صدور اسناد المثنی با مانعی روبرو نیست.

آیت الله رئیسی، یکی دیگر از وظایف قوه قضاییه برای کاهش درد و رنج مردم سیل زده را تلاش در جهت تامین امنیت مناطق آسیب دیده عنوان کرد و گفت: دادستان های محترم این مناطق و روسای کل دادگستری استان ها، تمهیدات لازم را برای تامین امنیت هر چه بیشتر شهرهای درگیر سیل اندیشیده اند و مردم بدانند که دستگاه های انتظامی و امنیتی نیز از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کنند./منبع: سایت الف