کد خبر: ۴۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ 23 April 2019

امکان بهره‌مندی اشخاص حقیقی و حقوقی از تسهیلات مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت:در دوره جدید پرداخت تسهیلات مسکن در بافت‌های ناکار آمد شهری، دارندگان پروانه اشتغال به کار کاردانی با پنج سال تجربه و سابقه ساخت ۲۰ واحد مسکونی در قالب اشخاص حقیقی امکان دریافت تسهیلات و مجوز ساخت و ساز در بافت‌های ناکارآمد شهری را داشته و اشخاص حقیقی و هم حقوقی امکان دریافت تسهیلات ساخت و ساز را دارند.
به گزارش سازه نیوز،  بلوردی با اعلام این خبر گفت:‌ دارندگان پروانه اشتغال به کار انبوه سازی، دارندگان پروانه اشتغال به کار مهندسی در حوزه نظارت، طراحی واجرا (گروه عمران ومعماری) و همچنین دارندگان پروانه اشتغال به کار کاردانی با پنج سال تجربه و سابقه ساخت 20 واحد مسکونی در قالب اشخاص حقیقی امکان دریافت تسهیلات  ومجوز ساخت و ساز در بافت‌های ناکارآمد شهری را دارند.

دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان افزود:‌ تمامی دارندگان پروانه انبوه‌سازی، دارندگان پروانه اشتغال به کار مهندسی حقوقی با صلاحیت نظارت، طراحی وا جرا در بخش ساخت وساز(به‌غیر از صلاحیت‌های برق و مکانیک)‌، و تمامی دارندگان گواهی پیمانکاری از سازمان برنامه وبودجه  نیز امکان استفاده از تسهیلات اعطائی مسکن در بافت های  ناکار آمد شهری را دارا  می باشند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: بانک عامل اعطای تسهیلات بافت فرسوده، بانک مسکن و معرف وام گیرندگان، اداره کل راه و شهرسازی است .