کد خبر: ۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ 28 April 2019

خانه لوکسی که زندگی در آن جرأت می‌خواهد!

در این مطلب خانه لوکس پنج طبقه‌ای را مشاهده خواهید کرد که به طرز باورنکردنی‌ای در حاشیه یک صخره و بر فراز دریا ساخته شده است.
به گزارش سازه نیوز، افراد بسیاری هستند که برای فرار از محیط شلوغ شهر‌های بزرگ رویای ساختن یک خانه را در مکانی دنج و باصفا مانند کوهستان یا منطقه جنگلی در سر می‌پرورانند. این افراد خود را در حال استراحت یا نوشیدن قهوه یا خواندن کتاب در این خانه تصور می‌کنند و بر این باورند روزی می‌توانند این رویای خود را محقق کنند. حال یک شرکت استرالیایی با ساخت یک خانه در لبه صخره‌ای بلند در ایالت ویکتوریای استرالیا رویای داشتن چنین خانه هایی را محقق کرده است.

این خانه لوکس و رویایی پنج طبقه است و دارای اتاق‌های متعدد و یک آسانسور است. این خانه با وجود آنکه بطرز حیرت انگیزی در لبه یک صخره و در بالای دریا ساخته شده، اما ایمنی آن بدلیل اتصال محکم به صخره کنار دریا تامین شده است. در حالی طبقه بالای این خانه باشکوه صاحبخانه را به خشکی می‌رساند، پایین‌ترین طبقه آن به محوطه بیرونی و ایوانی راه دارد که منظره‌ای دیدنی را در مقابل چشمان فرد قرار می‌دهد. این خانه استثنایی دارای 2 پارکینگ خودرو، 3 اتاق پذیرایی، 1 سرویس بهداشتی و حمام، 11 استخر سونا، 2 راهروی بزرگ، 4 آشپرخانه و 6 اتاق خواب است. تمام طبقات این خانه با آسانسور و همچنین پله به یکدیگر مرتبط است.

این خانه دیدنی توسط یک شرکت معماری استرالیایی با نام Modscape طراحی و ساخته شده است. طراح این خانه که خانه صخره‌ای شهرت یافته است در مورد آن گفت: " موقعیت این خانه که در لبه یک صخره قرار گرفته این فرصت را برای ساکنان آن فراهم می‌کند تا از مناظر دیدنی که در مقابل آن‌ها قرار دارد نهایت لذت را ببرند. ایمنی و مقاومت این خانه با میله‌های آهنی فراهم شده و هیچ خطری ساکنان آن را تهدید نمی‌کند. ساکنان آن از طریق بالاترین طبقه به پارکینگ و خشکی دسترسی پیدا می‌کنند و پایین‌ترین طبقه نیز یک ایوان در اختیار آن‌ها می‌گذارد که می‌توانند با قدم زدن در آن از فضای بیرون و مناظر روبرو لذت ببرند. 


برچسب ها: خانه، لوکس