کد خبر: ۴۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ 12 May 2019

قائم مقام مدیرعامل هما منصوب شد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حکمی حسن قاسمی را به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل منصوب کرد. قاسمی تیرماه سال ۹۶ حدود یک هفته بعد از ورود شرفبافی به ایران‌ایر جای خود را به مقدم داده بود.
به گزارش سازه نیوز، تورج دهقان زنگنه در حکمی حسن قاسمی معاون سابق عملیات ایران‌ایر را به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم زنگنه آمده است؛ « نظر به لزوم هماهنگی و هم‌افزایی میان  معاونت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت متبوع نظارت و پیگیری در جهت اجرای بهینه امور و همچنین انجام وظایف و ماموریت‌های شرکت و نظارت بر فرآیندهای مالی-عملیاتی در حوزه‌های مختلف در راستای تامین منافع و مصالح هواپیمایی جمهوری اسلانی ایران و با ملحوظ نظر قرار دادن تعهد،‌تجارب و عملکرد آن برادر ارجمند...با تعیین آنجناب به عنوان قائم مقام مدیرعامل تمشیت کلیه امور شرکت اعم از عملیات فنی، اداری، بازرگانی  و سایر اختیارات مدیرعامل .... به جنابعالی تفویض می‌گردد....»

 اواخر تیرماه سال 96 و به فاصله حدود یک هفته پس از ورود مدیرعامل سابق ایران‌ایرحسن قاسمی معاون عملیات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جای خود را به احمدیان مقدم داد. در حکم شرفبافی خطاب به احمدیان مقدم آمده بود:‌ «رعایت کلیه استانداردها و قوانین به‌منظور حصول حداکثری سطح ایمنی پروازها، بهبود و بازسازی رویه‌ها و فرآیندهای عملیاتی شرکت، برنامه‌ریزی برای آموزش و ارتقای توانمندی کادر پروازی و ستادی، ارتقای انگیزه و روحیه مجموعه تحت امر، رعایت اصول عدالت در ارتقای شغلی پرسنل عملیات پرواز و پیاده‌سازی نظام مشتری‌مداری در عملیات از جمله مسئولیت‌های وی در پست جدید می‌باشد. مقدم یکی از خلبانان باسابقه هواپیمایی هما می‌باشد.»