کد خبر: ۴۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ 12 May 2019

تغییر شرایط واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر

مقام مسئول مسکن مهر پردیس از واگذاری عرصه واحدهای این طرح به صورت ۸۰ درصد اقساط خبر داد و گفت:‌ امکان جابجایی واحدهای مسکن مهر از فاز ۱۱ به فاز ۸ فراهم شده است.
به گزارش سازه نیوز، علی‌اصغر جاودان‌فر یاد‌آور شد: با تمهیدات ماه‌های اخیر 3500 نفر از متقاضیان فاز 8 موفق به انتخاب واحد شدند، در عین حال حدود 2000 نفر دیگر نیز با  وجود اطلاع رسانی‌ها و ارسال دعوتنامه هنوز نسبت به انتخاب واحد اقدام نکرده اند.

وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که آورده مالی خود را تکمیل کرده اند و تا کنون با وجود دعوت شرکت عمران موفق به انتخاب واحد نشده اند می توانند با مراجعه به سایت www.pardis.city نسبت به اخذ نوبت در یکی از روزهای اداری هفته اقدام کنند و در روز مقرر برای انتخاب واحد به مسکن مهر مراجعه کنند.

مدیر مسکن مهر پردیس با بیان این‌که امکان جابجایی واحدها از فاز 11 به فاز 8 فراهم شده است، تصریح کرد: با توجه با ظرفیت ایجاد شده در فاز 8 آن دسته از متقاضیانی که در فاز 11 انتخاب واحد نکرده اند می‌توانند با پرداخت مابه التفاوت درخواست انتقال به فاز 8 را بدهند.

جاودان‌فر از کاهش 30 درصد پرداخت در خرید عرصه خبر داد و گفت: پیش‌تر متقاضیان می‌توانستند با شرایط 50 درصد نقد و 50 درصد اقساط عرصه واحد مسکن مهر خود را خریداری کنند که در شرایط جدید آورده نقدی به 20 درصد وکاهش یافته و 80 درصد مابقی نیز به صورت اقساط دریافت می‌شود.