کد خبر: ۴۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ 13 May 2019

رونق بخش مسکن یکی از اولویت های سالجاری است

مدیر شعب استان کرمانشاه در همایشی که با حضور روسای شعب و دوایر مدیریت برگزار شد گفت: با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد بانک و بیکاری حاکم بر استان، تلاش در راستای ایجاد رونق در بخش مسکن باید از اولویت های کارکنان باشد.
به گزارش سازه نیوز، حسن ریحانی پور در این همایش که به منظور بررسی عملکرد سال گذشته و تبیین استراتژی سال جدید برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق افزود : مدیریت کرمانشاه ، سال گذشته در برخی حوزه ها مانند جذب منابع قرض الحسنه جاری و پس انداز و بانکداری الکترونیک خوب عملکرد کرد اما در برخی دیگر از شاخص ها از جمله وصول مطالبات نیازمند تلاش بیشتری است.

مدیر شعب استان کرمانشاه با بررسی بعضی از شاخص های مهم عملکردی سال 97 و تبیین جایگاه شعب در جدول ارزیابی عملکرد تصریح کرد : برخی مزیت های بانک همچون صندوق آباد ، علی رغم برخی مشکلات اجرایی ، فرصتی است که بصورت برابر در اختیار همه شعب کشور قرار داده شده است که بایستی از این فرصت نهایت استفاده را برای جذب منابع داشته باشیم.

وی افزود : سبد خدمات بانک در صورتی به شکوفایی و بهره وری می رسد که از سوی کارکنان به عنوان فرصت تلقی شده و با باور و اعتقاد برای معرفی و عرضه آن به مشتری تلاش کند. در سال جدید با تمرکز بر نقاط قوت و مزایای رقابتی این خدمات و استفاده از خرد جمعی برای نیل به اهداف بانک حرکت جدی تر داشته باشیم.

ریحانی پور در بخش دیگری از سخنانش به بیان نقش مهم انگیزش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان پرداخت و تصریح کرد : رییس شعبه ، مقام عالی بانک در شعبه و الگوی رفتاری سایر کارکنان به شمار می رود که از جایگاه بالا و بسیار با اهمیتی برخوردار است بنایراین قدر این جایگاه را بدانید و طوری انجام وظیفه و رفتار کنید که سایر کارکنان ، شما را بهترین الگوی خود بدانند.

مدیر شعب استان گفت : ارزیابی عملکرد محدود به مقاطع خاصی نیست همین که رییس شعبه ابتدای صبح هدفی برای کارکنان خود تعیین و آخر وقت به ارزیابی و بررسی عملکرد کارکنان می پردازد به نوعی ارزیابی عملکرد را اجرا کرده است.

وی تعامل دو طرفه با مشتری را یکی از ارکان مهم بانکداری توصیف کرد و اظهار داشت : در پرداخت تسهیلات علاوه بر در نظر گرفتن بهداشت اعتباری و توجیه اقتصادی طرح ، باید میزان تعامل مالی مشتری را مورد توجه قرار دهیم ، مشتری بایستی به میزان خدمتی که دریافت می کند به همان میزان برای بانک منفعت داشته باشد.

صدور ضمانتنامه و توسعه خدمات کارمزدمحور، فعالسازی خدمات مجازی، پیگیری وصول مطالبات و کاهش NPL ، پرداخت تسهیلات از محل اوراق و جذب منابع ارزان قیمت از دیگر نکاتی بود که مدیر شعب استان کرمانشاه در این همایش مورد تاکید قرار داد.

در ابتدای این همایش ، ساسان یلی نژاد، معاون اجرایی مدیریت به همراه کارکنان دایره اعتباری در قالب پنل پرسش و پاسخ به تبیین سیاست های اعتباری پرداختند. در ادامه حمید احمدی، معاون مالی و فناوری استان به بیان عملکرد حوزه مالی و فناوری و اهداف این بخش پرداخت و غلامرضا کارخانه، رییس دفتر حراست نیز با یادآوری نکات امنیتی بر لزوم هوشیاری و دقت عمل در اجرای وظایف تاکید کرد.

در پایان 17 شعبه برتر استان که موفق به کسب جایگاه سبز در ارزیابی عملکرد سال گذشته شده اند با تقدیم هدیه و لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفتند./منبع:هیبنا