کد خبر: ۴۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ 18 May 2019

هشدار در مورد سقف در حال ریزش بازار آهنگران تهران

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد وضعیت خطرناک سقف بازار آهنگران هشدار داد.
به گزارش سازه نیوز،  افشین حبیب زاده ضمن هشدار در مورد وضعیت بازار آهنگران در منطقه 12 گفت:در پی مراجعات هیات امنای شرق بازار در مورد ریزش سقف بازار آهنگران بازدیدی از این محل  داشتم که متوجه شدیم درمورد سقف بازار آهنگران نگرانی هایی وجود دارد که می بایست هر چه سریعتر شهرداری اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بخشی از سقف در حال مرمت توسط پیمانکار بوده است که به دلیل اختلافات مالی و حقوقی نمیه کاره رها کرده است،  گفت: از آنجایی که اقدامات انجام شده در مورد سقف ها نیمه کاره رها شده است، سقف بسیار پرخطر شده است و باید هرچه سریعتر در راستای ایمن سازی سقف ها فکری شود.

حبیب زاده  در ادامه با بیان اینکه در  قسمتی از سقف بازار آهنگران که در اختیار پیمانکار نبوده  نیز  شاهد ریزش هایی هستیم بگونه ای که نیازمند مرمت اساسی است  و هر چه سریعتر می بایست، فکری به حال  این موضوع شود؛ افزود: شهرداری تهران میتواند براساس بند 55  قانون شهرداری‌ها به ایمن سازی سقف بازار ورود کند و هزینه را از ذی نفعان دریافت کند.

حبیب زاده ادامه داد: سقف بازار آهنگران بسیار خطرناک است و در جلسه ای مقرر شد کسبه در راستای ایمن سازی سقف بازار پیمانکار تعیین کنند و شهرداری منطقه نیز بر ایمن سازی نظارت داشته باشد و   اقداماتی عاجل برای ایمن سازی انجام شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: براساس صورت جلسه مقرر شد که یک هفته بعد از ماه رمضان نیز جلسه ای برگزار کنیم تا مشخص شود چه اقداماتی در راستای ایمن سازی سقف بازار انجام شده است.




منبع: ایسنا