کد خبر: ۴۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ 15 June 2019

قیمت های عرصه مسکن مهر بعد از مدت مشخص تغییر خواهد کرد

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند بابیان اینکه فروش عرصه از سال 1393 تصویب و از سال 97 توسط شرکت عمران شهر جدید رسمیت پیدا کرد گفت: فروش عرصه بر ساکنان ارزش‌افزوده، آرامش خاطر و نقل‌وانتقال قانونی و عدم بروکراسی اداری را به دنبال دارد.
به گزارش سازه نیوز ،علی نعمت چهار دولی گفت: عملیات تفکیک و کارشناسی 90 هزار واحد شهر پرند در حال انجام است و در فاز نخست از 12 هزار و 900 واحد شهرک آفتاب شهر جدید پرند با عنوان فاز 5 کوزو 900 واحد آن کاملاً کارشناسی و قیمت‌گذاری شده است؛ و هم‌اکنون برگه‌های واریزی 900 واحد فوق برای فروش به ساکنان اعلام‌شده است.

عضو هیئت‌مدیره پرند با اشاره به اینکه استقبال از فروش عرصه در شهر جدید پرند با سینوس کوچک‌تر از پردیس در حال اجرا است گفت: تفاوت‌های زیادی بین شهر جدید پردیس و پرند ازلحاظ ارزش‌افزوده ملک‌ها وجود دارد هم‌اکنون قیمت کلی واحدهای پردیس 600 تا 700 میلیون تومان است درحالی‌که قیمت کلی واحدهای مسکن مهر پرند از 200 تا 250 میلیون تومان بوده و ازآنجایی‌که ساکنان پرند نسبت به پردیس از وسع مالی کمتری برخوردار هستند فروش این عرصه‌ها با دغدغه های زیادی روبرو است. چراکه مبلغ عرصه‌های پردیس برای ساکنان این شهر به علت دارایی مالی خوب رقم قابل‌توجهی نیست.

چهار دولی گفت: بعد از ابلاغیه اخیر شرکت عمران شهر جدید مبنی بر فروش عرصه 60 نفر برای خرید مسکن مهر پرند اعلام آمادگی کردند و در همین راستا برای استقبال بیشتر به دنبال کارگذار هستیم.

وی بابیان اینکه تخفیفات خوبی برای خریداران عرصه پرند در نظر گرفته‌شده است گفت: اگر خرید آن‌ها به‌صورت نقد باشد عرصه با 30 درصد تخفیف و در صورت اقساطی به‌صورت 20 درصد نقد و اقساط 5 ساله قابل‌واگذاری به خریدار است.

چهار دولی بابیان اینکه‌ خرید‌ عرصه برای ساکنان تحت پوشش کمیته‌های امداد و بهزیستی مطلوب‌تر برنامه ریزی شده است. گفت: برای این خانوار تخفیف‌های 50 درصدی لحاظ شده است.

عضو  هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند در ادامه با تأکید بر اینکه تخفیف‌ها و قیمت‌های کنونی عرصه مسکن پرند بعد از مدت مشخص تغییر‌خواهد کرد. گفت:‌ ازآنجایی‌که قیمت های کارشناسی شده فوق مدت شش‌ماهه دارد بعد از 6 ماه می‌توانیم در قیمت‌ها تجدیدنظر داشته باشیم. هم اکنون قیمت هر مترمربع از زمین‌های مسکن مهر پرند از 250 تا 400 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است .

وی درنهایت گفت: به‌ خریداران پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید عرصه دارند تا اتمام زمان‌بندی 6 ماهه قیمت‌ها برای خرید اقدام کنند.


منبع: صما