کد خبر: ۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۸ 24 June 2019

ساخت گیت خروجی اتباع خارجی در مرز شلمچه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ساخت گیت های خروجی اتباع خارجی در مرز شلمچه خبر داد.
به گزارش سازه نیوز. غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به اجرای چند پروژه در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه از سوی این اداره کل در آستانه اربعین حسینی امسال اظهار کرد: احداث سایت اختیاری پایانه چذابه در حال انجام است که تا دو ماه آینده محوطه سازی این سایت به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به موضوع بسته شدن درب فرعی این پایانه، گفت: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، گمرگ، فرمانداری دشت آزادگان و مرزبانی خوزستان از این پایانه بازدیدی داشته و موضوع بسته شدن درب فرعی پایانه مرزی چذابه پیش از اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را به ستاد ابعین استان ابلاغ کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد اربعین استان، این اداره کل اقدامات خود را انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: در پایانه مرزی شلمچه نیز احداث گیت های خروج اتباع خارجی و سایه بان در متراژ ۲ هزار متر مربع توسط پیمانکار در حال اجرا است و بنا داریم تا شهریور ماه و پیش از آغاز مراسم اربعین حسینی، این پروژه نیز تکمیل شود.

بهرامی نیا تصریح کرد: پروژه‌های آماده سازی راه‌های منتهی به هر دو پایانه نیز در برنامه ریزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد تا پیش از شروع اربعین حسینی به پایان برسند.


منبع: مهر