کد خبر: ۴۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۸ 25 June 2019

توضیحات "حناچی" درباره پلازای میدان هفت تیر

شهردار تهران در مورد پلازای میدان هفت تیر توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش سازه نیوز، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه حضورش در جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پلازای میدان هفت تیر با بیان اینکه پیش از این یک بچینگ در وسط میدان هفت تیر قرار داشت گفت: حالا این محل تولید بتن جمع‌آوری و به یک فضای عمومی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد حوزه‌های قلمرو عمومی امری مفید است و آن را ادامه می‌دهیم گفت: توسعه حوزه قلمرو عمومی به نفع مردم است و این بهتر است از ساخت و سازهای معمول و این حرکت عمومی در همه شهرهای دنیا انجام می‌شود.

حناچی در مورد گزارش تفریغ بودجه 96 با بیان اینکه حسابرس گزارش را مطلوب اعلام کرده اما برخی از بندها ما را به انضباط مالی بیشتر سوق می‌دهد، در مورد اختلاف 3200 میلیارد تومانی در گزارش تفریغ گفت: این انحراف بودجه عمدتاً مربوط به دیون است و این اختلاف بین بودجه و تعهدات است که امیدواریم بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم.

وی در مورد سرانجام طرح اصلاح ساختاری شهرداری تهران با بیان اینکه در ابتدا رسولی، عضو شورای شهر این پیشنهاد را مطرح کرده و بعد از آن در برنامه سوم این مهم به تصویب رسیده و احکامی نیز در برنامه برای ساماندهی و اصلاح ساختار آمده است، گفت: ما باید برنامه را مورد توجه قرار دهیم و امیدواریم بتوانیم در راستای این مهم گام برداریم.


منبع: ایسنا