کد خبر: ۴۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ 14 July 2019

خدمات رسانی به سیل زدگان خوزستان بیش از حد استاندارد بود

امام جمعه موقت اهواز گفت: نسبت به استانداردهای بین المللی، خدمات هلال‌احمر به سیل زدگان بیش از سطح استاندارد بود و خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شد.
به گزارش سازه نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین تجلیل از امدادگران، نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان مشارکت کننده در امدادرسانی به مناطق سیل زده استان و طرح امداد و نجات نوروزی ۹۸ با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: سیلاب امسال بی سابقه بود اما خوزستان همانند دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، کارنامه بسیار درخشانی را از خود به جا گذاشت.

وی افزود: تمام مسئولانی که برای بررسی و ارزیابی شرایط و وضعیت سیلاب به خوزستان می‌آمدند، بدون کمترین گلایه‌ای به تهران برمی گشتند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: این همدلی، صمیمیت و برادری بین مردم و مسئولان و سیل زدگان در سیلاب و امدادرسانی صحنه‌های زیبایی را رقم زد.

آیت الله حسن زاده گفت: هلال احمر در زمینه امدادرسانی درخشان بود و از نظر روانشناسی و کارهایی که باید انجام شود، نگاه همه جانبه وجود داشت.

وی افزود: نسبت به استانداردهای بین المللی خدمات هلال‌احمر خوزستان به سیل زدگان بیش از سطح استاندارد بود و خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شد..

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: اگر تلاش‌های شبانه روزی نبود خسارت‌های سیلاب بیشتر از الان بود.

آیت الله حسن زاده ادامه داد: همدلی‌ها و رضایت مقام معظم رهبری از خدمات رسانی در سیلاب اخیر یک سرمایه است.


منبع: مهر