کد خبر: ۴۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ 17 July 2019

مسکن کمترین ریسک سرمایه گذاری برای رونق تولید را دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر رونق تولید مسکن بر اقتصاد کشور، گفت: بخش مسکن کمترین ریسک سرمایه گذاری برای رونق تولید را دارد.
به گزارش سازه نیوز، مازیار حسینی در بیست و دومین جلسه هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان " خود را در کنار جامعه مهندسان و شورای مرکزی همراه و همگام می دانیم" اظهار کرد:  منتخبان انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی باید متخصص، ژرف اندیش، پاکدست و دارای نگاه ملی باشند، امیدوارم رفتار حرفه ای و انضباط کاری سرلوحه امور برگزیدگان کشور قرار گیرد.

وی تاکید کرد:اعضای شورای هشتم باید در سطح ملی توانایی و کارایی داشته و از لحاظ سطح علمی از افراد برجسته دانشگاه ها باشند، تا در جهت پیشبرد اهداف سازمان از ظرفیت های جوان، پرشور و افراد دارای ایده استفاده نمایند. شورای مرکزی عصاره فضایل مهندسی کشور است و مهندسان متعهد و اخلاق گرا باید در راس امور آن قرار گیرند.

وی با بیان این که ساختمان استاندارد ساختمانی است که چهار موضوع آسایش، آرامش، دوام و ایمنی در آن دیده شده باشد، افزود: تلاشمان این است که نظام مهندسی را در چهار رکن اصلی مالک یا سرمایه گذار، سازنده، کنترل و بازرسی و نگهداری ساختمان تعریف کنیم.

معاون امور مسکن و ساختمان بیان کرد: آنچه کشور به آن نیازمند دارد رونق تولید و تاثیر آن بر اقتصاد کشور است که مسکن کمترین میزان ریسک سرمایه گذاری را در این خصوص دارد.