کد خبر: ۴۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ 20 July 2019

دولت در کنار مردم زلزله زده مسجد سلیمان می‌ماند

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری گفت: باوجود تمامی محدودیت های مالی ناشی از تحریم های ظالمانه باز هم دولت مردم آسیب دیده مسجدسلیمان را تنها نگذاشته و خسارت‌های آن ها به موقع پرداخت می شود .
به گزارش سازه نیوز ، حسینعلی امیری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مسجدسلیمان با بیان اینکه مسجدسلیمان مردم متعهد، نجیب و شهید پروری دارد اظهار داشت: بهترین دوران کاری خود را در این شهرستان گذرانده و ارادت خاصی نسبت به مردم این شهرستان دارم.

وی افزود: امروز به نمایندگی از رئیس جمهوری و هیأت دولت این افتخار حاصل شد که برای بررسی وضعیت زلزله هفته گذشته در این منطقه حضور پیدا کنم و تمامی مسائل و مشکلات مردم را به هیأت دولت منتقل می کنم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های این شهرستان را زلزله تخریب کرده که در همان ساعت‌های اولیه رئیس جمهوری در تماس با استاندار خوزستان دستور لازم را برای رسیدگی جدی به مردم آسیب‌دیده صادر کردند.

وی بیان کرد: این وظیفه اخلاقی هر یک از مقامات دولت است که در بین مردم شریف این شهرستان حضور یافته و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کنند.

امیری تصریح کرد: دولت در کنار مردم خواهد ماند و مشکلات و مسائل ناشی از زلزله را به سرعت بررسی و اعتبار لازم برای پرداخت خسارت‌ها را نیز تأمین خواهد کرد.

وی گفت: استاندار خوزستان در مدتی که از زلزله گذشته بارها در این منطقه حضور یافته و مشکلات این منطقه را به دولت انتقال داده که شایسته تقدیر است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: اکنون در حال برآورد خسارت‌ها هستیم و تا هفته آینده ارزیابی‌ها به پایان می‌رسد و دولت برای پرداخت خسارت‌های مردم آسیب‌دیده اقدامات لازم را در دستور کار جدی قرار می‌دهد.

وی گفت: اگرچه تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دشمنان ما را با محدودیت‌های منابع مالی مواجه کرده اما این وظیفه دولت است که امروز در کنار مردم مسجدسلیمان بماند و تا آخرین لحظه نیازهای آنها را برآورده کند.

امیری اظهار داشت: امید است بتوانیم به زودی از مشکلات ایجاد شده توسط دشمن و مشکلات داخلی عبور کنیم.

وی گفت: کشور ما در مسیر توسعه قرار گرفته و به اعتقاد کارشناسان آینده روشنی در انتظار ایران اسلامی است.


منبع: ایرنا