کد خبر: ۴۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ 21 July 2019

بازار مسکن دچار وادادگی شده است

وزیر راه و شهرسازی از خارج شدن نفتکش ایرانی از بندر جده خبر داد و با بیان اینکه بازار مسکن دچار وادادگی شده است گفت: بعد از ۲۸ سال صاحبخانه شدم.
 به گزارش سازه نیوز، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، نفتکش توقیف شده ایران در عربستان رفع توقیف شد و این نفتکش دیروز ساعت 3:06 دقیقه از بند جده خارج شد.

وی افزود: با توجه به اینکه موتور این نفتکش از کار افتاده است بوسیله یدک‌کش در حال انتقال به سمت ایران است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعمیرات این نفتکش توسط شرکت ملی نفتکش انجام خواهد شد گفت: ایجاد مزاحمت برای کشتی‌ها و هواپیماهای ایرانی موضوع جدیدی نیست که از سوی آمریکایی‌ها انجام می‌شود.

اسلامی تاکید کرد: همواره با این موارد مواجه بوده‌ایم اما شرکت‌های ایرانی مهارت‌های لازم را کسب کرده‌اند که این قبیل مزاحمت‌ها نمی‌تواند برای آنها دردسری ایجاد کند.

وی همچنین در خصوص طرح تام‌کاد (خانه‌دار کردن کارکنان دولت) گفت: این طرح توسط رئیس جمهوری تایید و به سازمان برنامه ابلاغ شده است. پس از ابلاغ این برنامه توسط سازمان برنامه، وزارت راه و شهرسازی آن را اجرایی خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شاهد وادادگی در بازار مسکن هستیم و قیمت‌ها افت کرده است در پاسخ به این پرسش که صاحبخانه هستید یا مستاجر افزود: بنده مستاجر بودم و پس از 28 سال صاحبخانه شدم.