کد خبر: ۴۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ 13 August 2019

رشد قارچ گونه بنگاه‌های مسکن در بیابان‌های اطراف شهر جدید پردیس

رشد قارچ گونه بنگاه‌های مسکن مهر همچنان معضل شهرهای جدید است بطوریکه در شهر جدید پردیس علیرغم تمام هشدارهای داده شده این بنگاه‌های مسکن در بیابان‌های اطراف فاز ۱۱ نیز ایجاد شده اند.
به گزارش سازه نیوز، علیرغم اینکه بارها از سوی مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید مبنی بر احتیاط متقاضیان مسکن مهر در خرید و فروش واحدهای مسکونی باز هم رشد بنگاههای مسکن فعال در خرید و فروش مسکن مهر در بیابان های شهر جدید پردیس نشان می دهد که هنوز هم استقبال از سوی خریداران و فروشندگان مسکن مهر وجود دارد که بنگاههای مسکن ایجاد می شود.

در فاز 11(کوزو) مسکن مهر شهر جدید پردیس که اتفاقا هنوز تعداد زیادی از واحدهای آن واگذار نشده به تازگی و بعد از تونل سلام بنگاه مسکن فعال در خرید و فروش مسکن مهر ایجاد شده است.

چندی پیش مهدی هدایت مدیر عامل شهر جدید پردیس گفته بود که ما در پردیس یک تا دو هزار دلال سرپایی داریم که این افراد همواره به دنبال افزایش قیمت مسکن مهر هستند، توصیه ما به ساکنین پردیس این است که هرگز مسکن مهر خود را نفروشند.

جاودان فر مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس نیز با بیان اینکه فاز ١١ دارای 33 هزار و 335 واحد و یکی از بزرگترین پروژه‌هایی مسکونی کشور است خاطر نشان کرده بود مذاکرات انجام شده با مدیران شرکت کوزو موجب شد تا امضای قراردادهای پنج برگی در تمامی زون‌های فاز ١١ محقق شود. قراردادها در همه زون ها با قید فوریت در حال پرینت است و بر اساس اولویت‌های اعلامی تحویل مالکان خواهد شد.

مدیراجرایی مسکن مهر پردیس با تاکید بر اینکه متقاضیانی که آورده خود را در زون های پنج گانه فاز ١١ تکمیل نکرده‌اند هر چه سریعتر نسبت به تکمیل آورده نهایی خود اقدام کنند ادامه داد: سند پنج برگی مسکن‌مهر پردیس برای عیان املاک به خریداران عرضه می‌شود و شامل عرصه نخواهد بود پس بنابراین متقاضیان منتظر اعلام جدول زمان بندی و اطلاعیه اولویت‌های تحویل قرارداد پنج برگی از سوی شرکت عمران پردیس باشند.


منبع: فارس