کد خبر: ۴۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ 14 August 2019

انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری و وزارت جهاد درخصوص پارک‌های جنگلی داخل محدوده به زودی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: به زودی میان وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران درخصوص بوستان‌های جنگلی داخل حریم شهر تهران تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد.
 به گزارش سازه نیوز، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشستی صمیمی با خبرنگاران گفت: خیلی از خبرنگاران در تماس با من نسبت به برخی مسایل انتقاد داشته‌اید.

وی افزود در شهرداری تهران و به خصوص در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران کارهای بزرگی انجام می شود که بسیاری از آن به اطلاع مردم نمی‌رسد.

یزدانی تصریح کرد: در ایام اول سال و بارش‌های باران سنگین در تهران خیلی از مسؤولان با ما تماس می‌گرفتند و ابراز نگرانی می‌کردند اما ما می دانستیم که همه اقدامات پیشگیرانه را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: من در کل ایام عید در محل کارم حضور داشتم و مشرف به همه اتفاقات در حال رخداد بودم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: من اگر قرار باشد از خبرنگاران یک درخواست داشته باشم این است که تلاش کنید آن افرادی که هیچ وقت دیده نمی‌شوند و همیشه گمنام هستند خدماتشان دیده شود.

وی افزود: در همین موضوع لایروبی نهرها و مسیل‌ها افرادی بودند که داخل کانالهای آب تا کمر در گل و لای بودند اما اینها هیچ وقت دیده نمی شوند و مردم نمی دانند چه اقداماتی انجام می شود.

یزدانی به انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت جهاد کشاورزی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: براساس آن تفاهم نامه در پارک‌های جنگلی داخل محدوده حریم شهر تهران اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به موضوع آب و کمبودهای آن اشاره و تصریح کرد: دو جلسه در خدمت معاون وزیر نیرو بودیم تا به تفاهم هایی در خصوص آب و فاضلاب برسیم.

وی درخصوص پردیسان هم گفت: این بوستان همیشه با استقبال خوب شهروندان مواجه بوده است و ما برای اینکه مشکلی ایجاد نشود گفتیم حاضریم فقط در پردیسان خدمات ارایه کنیم.

یزدانی ادامه داد: کل بوستان و پارکینگ های آن اسفالتش اصلاح شد و یک سری سرویس بهداشتی ساخته شد و معابر آن هم به زودی اصلاح می شود.


منبع: فارس