کد خبر: ۴۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ 14 August 2019

انحصار زدایی از انبوه سازی در حوزه مسکن

 نماینده مردم اراک در مجلس گفت شهرداری از سایر ظرفیت های فعال در حوزه انبوه سازی مسکن استفاده کند.
به گزارش سازه نیوز، کریمی در اولین گردهمایی فعالان صنعت ساختمان با بیان اینکه بخش مسکن یکی از بخش‌های پیشران در اقتصاد ملی کشور است، گفت: با استفاده از ظرفیت های تخصصی و مهندسی و مالی فعالین این بخش می‌تواند موجب رشد و تحرک شهر ها و صدها رشته تولیدی و صنعتی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمینه برای انبوه سازی مسکن در قالب طرح جدید دولت و با تاکید بر نوسازی بافت های فرسوده فراهم شده است می توان شاهد رونق روز افزون در فعالیت های ساختمانی در بخش مسکن باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: در استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در صنعت ساختمان وجود دارد که به این ظرفیت ها باید بیشتر توجه شود.

کریمی تاکید کرد: انبوه سازی در بافت های فرسوده منحصر به شرکت‌های خاص شده است که شهرداری باید از تمام ظرفیت های این حوزه در استان استفاده نماید.

دیگر نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: زمانی که صحبت از توسعه می شود توسعه صنعت ساختمان نیز در کنار سایر بخش ها مطرح است.

مقدسی افزود: بسیاری از صنایع در حال حاضر به علت رکود بخش ساختمان دچار مشکلات اساسی هستند دولت با استراتژی اساسی باید به بخش ساختمان توجه بیشتر داشته باشد.

صدوقی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی نیز گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی استفاده از پتانسیل شرکت های ساختمانی برای ارائه خدمات بهتر و کیفیت بهتر و ایمنی بالا می باشد