کد خبر: ۴۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ 21 August 2019

ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای سیلزدگان حمیدیه

۱۰ واحد مسکونی برای سیلزدگان روستای «سیدعباس» منطقه حمیدیه اهواز با همکاری بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ و بنیاد مسکن کشور در حال ساخت است.
 به گزارش سازه نیوز، سید حمیدرضا قریشی فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ در جریان بازدید از مراحل ساخت این پروژه، با اشاره به اینکه ساخت این واحدهای مسکونی با کمک نیروهای جهادی شرکت پالایش نفت تهران از حدود 4 هفته پیش در منطقه حمیدیه اهواز شروع شده، گفت: به دلیل گرمای بیش از حد منطقه، کار ساخت و ساز شب ها انجام می شود و تاکنون ساخت 7 واحد از 10 واحد با 70 درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی افزود: هرکدام  از این واحدها به مساحت 90 متر با هزینه یکصد میلیون تومان ساخته می شود که 50 میلیون تومان از این مبلغ از سوی بسیج ادارات که کمک های مردمی بوده در اختیار سازنده قرار می گیرد و مابقی به صورت عقود اسلامی از سوی بنیاد مسکن تامین می شود.

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین به مناسبت عید سعید غدیر،60 بسته مواد غذائی و بهداشتی در جریان این سفر در اختیار خانواده های مستمند منطقه توزیع شد. /منبع :ایران آنلاین