کد خبر: ۴۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ 24 August 2019

مجلس از عملکرد دولت در حوزه بازار مسکن رضایت ندارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه دولت گام‌های اولیه را برای ساماندهی بازار مسکن برداشته است، گفت: ساماندهی بازار مسکن به کمک همه ارکان دولت نیاز دارد.
 به گزارش سازه نیوز، محمدرضا رضایی کوچی درباره پیگیری کمیسیون عمران برای ساماندهی بازار مسکن بیان کرد:  کمیسیون با جدیت موضوع مسکن را دنبال می کند. گام هایی برای مدیریت و ساماندهی بازار مسکن برداشته شده است اما رضایت بخش نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت باید در حوزه مسکن سرعت عمل خود را بالا ببرد و گام های جدی تر بردارد، اظهار داشت: ساماندهی بازار مسکن یک بحث همه جانبه است و نیاز به همیاری و کمک همه ارکان دولت دارد. گام های وزارت راه و شهرسازی به تنهایی موثر نخواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به زودی گزارش کمیسیون عمران در ارتباط با آسیب شناسی بازار مسکن و قصور برخی از دستگاه های اجرایی و مواردی که نیاز به هماهنگی بخش های مختلف نظیر بانک ها و سایر وزارت خانه ها دارد، آماده و در صحن علنی قرائت خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در بخش مسکن مهر وضعیت بهتر است. دولت و وزارت راه و شهرسازی تلاش خود را به کار گرفته و تا قبل از پایان سال 500 هزار واحدی که بلاتکلیف بودند آماده شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

رضایی تصریح کرد: به طور کلی کمیسیون عمران از عملکرد دولت در حوزه مسکن رضایت ندارد و باید گام های جدی تر با هماهنگی همه ارکان دولت برداشته شود.


منبع: ایسنا