کد خبر: ۴۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ 29 August 2019

اولین جشنواره ملی نوآوری در ساخت و ساز برگزار می‌شود

کارآفرینی بانک مسکن اولین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت‌وساز را با محورریت نوآوری و کارآفرینی در حوزه مسکن برگزار می‌کند.
به گزارش سازه نیوز، بانک مسکن از فعالان، نوآوران، مبتکران، مخترعان و شرکت‌های دانش بنیان حوزه ساخت و ساز دعوت کرد تا طرح‌های خود را در زمینه‌های پیشنهادی تا 28 مهرماه به سامانه‌ ثبت نامی جشنواره به آدرس:www.maxino.org ارسال کنند.   

حوزه‌های پیشنهادی این جشنواره سبک سازی سازه، طراحی داخلی، ارزان سازی مصالح، مدیریت ساخت، مدیریت زمان پروژه، نصب و اجرای آسان، مبحث انرژی در ساختمان، تاسیسات نوین و هوشمندسازی نوین است.

این جشنواره به ارزیابی و شناسایی محصول‌های نوآورانه در حوزه تخصصی ساخت­‌و ساز خواهد پرداخت.

رویکرد اصلی­ این جشنواره شناسایی محصولات نوآورانه داخلی است.

محورهای این دور از جشنواره بر اساس میزان تاثیرگذاری در سبک سازی و کاهش قیمت تمام شده ساختمان، پس از شناسایی شاخص ­های تاثیرگذار در بالا رفتن قیمت نهایی ساخت با رویکرد معرفی به سرمایه‌گذاران و امکان تجاری ­سازی محصولات انتخاب شده است.

جشنواره ساخت و ساز پس از جذب طرح‌ها و محصولات نوآورانه در سامانه به داوری بر اساس کلیات ارائه شده از سوی کسب وکارها اقدام می کند.

داوران براساس معیارهای از پیش تعیین شده طرح‌های منتخب را شناسایی و به جشنواره سه روزه در دی ماه 98 دعوت می‌کنند.

داوری نهایی طرح‌های  ارائه شده به این جشنواره در حضور تیم‌ها برگزار خواهد شد.

Maxelerator به عنوان نهاد تخصصی مجموعه بانک مسکن در زمینه کارآفرینی این وظیفه را بر عهده گرفته است تا با جذب ایده ها و توانمندسازی تیم ها تا حد امکان ریسک سرمایه گذاری را کاهش داده و اکوسیستم فعالی در حوزه های مسکن و شهرسازی، فناوری های مالی و حمل و نقل ایجاد کند.


منبع: ایرنا