کد خبر: ۴۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ 31 August 2019

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط منزل خود را تأمین کنند، گفت: قیمت مسکن روند نزولی گرفته است.
 به گزارش سازه نیوز، محمد اسلامی پیش از ظهر شنبه در حاشیه هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند گفت: قیمت مسکن روند نزولی گرفته است.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه در نظر داریم فاز سوم پارک فناوری پردیس را برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص دهیم گفت: با کلنگ زنی فاز سوم شرکت های دانش بنیان در این منطقه مستقر خواهند شد و با توجه به اینکه برای این منظور زمینی با ممتراژ بسیار بزرگ اختصاص داده است با تهیه طرح جامع و طی مراحل قانونی در شورای شهرسازی در کنار پایتخت ارزش‌افزوده‌ای به وجود می‌آید که امیدواریم با این کارها نشاط بیشتری را در شهر شاهد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از اتمام مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان داشت: در روزهای آینده 10 هزار واحد که عملیات تکمیلی آنها به اتمام رسیده است تحویل داده می‌شود.

وی تاکید کرد: سکونت و اشتغال توأمان یکی از فاکتورهای مهم ما برای شهرهای جدید است و در نظر داریم این شهرها از حالت خوابگاهی خارج شوند لذا تاکید داریم که زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر فراهم شوند که این امر تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.


منبع: مهر