کد خبر: ۴۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ 01 September 2019

ارائه ۸۴ هزار تن سیمان رایگان به سیل‌زدگان

رئیس بنیاد مستضعفان از اهدای بیش از ۸۴ هزار تن سیمان به مناطق آسیب دیده از سیل فروردین امسال تا ابتدای شهریور ۹۸ خبر داد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سید پرویز فتاح از اهدای بیش از 84 هزار تن سیمان توسط بنیاد مستضعفان به 14 استان آسیب دیده از سیل ابتدای سال 98 خبر داد.

وی تاکید کرد: این مقدار سیمان به صورت کاملاً رایگان و در دو مرحله به مناطق آسیب دیده ارسال شده است و اهالی استان‌های گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، مرکزی، لرستان، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، فارس کردستان و قزوین تاکنون از بنیاد مستضعفان سیمان رایگان دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مردم استان لرستان اختصاص یافته، افزود: با توجه به حجم آسیب‌ها و اعلام نیاز مناطق سیل زده بیش از 22 هزار تن سیمان به استان لرستان اهدا شد و استان خوزستان نیز با 19 هزار تن دومین مقصد ارسال سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان بوده است.

فتاح افزود: کارخانه‌های سیمان تهران، گلستان، نهاوند، ایلام و همدان، سیمان مورد نیاز 14 استان هدف را تولید کرده اند و در مرحله اول 31 هزار و 755 تن و در مرحله دوم 52 هزار و 640 تن سیمان به استان‌های هدف ارسال شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد؛ این نهاد به تمام تعهدات خود درخصوص مناطق سیل زده عمل خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای هموطنان وجود ندارد.