کد خبر: ۴۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ 04 September 2019

مجتمع ۷۳ واحدی تعاونی مسکن جهاد کشاورزی همدان بهره برداری شد

مجتمع ۷۳ واحدی جهاد کشاورزی همدان عصر سه شنبه با حضور معاون توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی بهره برداری شد.
 به گزارش سازه نیوز، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این آیین گفت: تعاونی مسکن کارمندی مطمئن ترین راه برای تامین مسکن کارکنان است.

محمد رضا طلایی با تاکید بر نقش و اهمیت شرکت های تعاونی در تامین مسکن اعضای خود در چارچوب اساسنامه های این تعاونی ها افزود : اهمیت نقش مسکن در زندگی امروزی خانواده‌ها و سهم آن در سبد هزینه‌های خانوار به ویژه برای اقشار کم درآمد و دهک های متوسط و پایین جامعه که حقوق ثابتی داشته و نیازمند حمایت مضاعف است.

وی اضافه کرد: این مهم از دغدغه های مردم و مسئولان وزارت نیز هست و به منظور تحقق این امر تعاونی‌های مسکن می‌توانند نقشی مهمی را در این زمینه ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در خصوص مزایای تعاونی های مسکن برای اعضا افزود: تعاونی های مسکن با تامین مسکن به قیمت تمام شده و بدون سود، واحدهای مسکونی را ارزان تر از سایر سازندگان و انبوه سازان به اعضای خود واگذار می کنند.

طلایی دریافت تدریجی و مرحله به مرحله هزینه های احداث ساختمان متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح های تعاونی مسکن از اعضای خود را از دیگر مزایای عضویت در این تعاونیها برشمرد.

وی به آسیب شناسی مشکلات تعاونی های مسکن پرداخت و خاطرنشان کرد: تعاونی ها باید توجه داشته باشند در چهار چوب قوانین تعاون گام بردارند و در خرید زمین ها دقت نظر بیشتری کنند.

گفتنی است برای احداث مجتمع 73واحدی جهاد کشاورزی همدان 140 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


منبع: ایسنا