کد خبر: ۴۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ 04 September 2019

نظام پرداخت‌ها در شهرداری زیر ذره بین شورا

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت اصلاح ساختار در شهرداری گفت: مدیران و غیر مدیران زیادی در شهرداری حقوقی بالاتر از حناچی دارند و نظام پرداخت‌ها استاندارد نیست.
 به گزارش سازه نیوز، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در مورد حقوق بالاتر برخی از مدیران شهری نسبت به شهردار تهران اظهار داشت: نظامات پرداختی شهرداری و سلسله‌مراتب آن باید از نو مورد دقت قرار گیرد چراکه تفاوت میان حقوق‌ها در سیستم و عدم تعادل در پرداخت‌ها زیاد است.

وی افزود: دو نفر ممکن است در یک اداره،‌ در یک بخش و در یک  اتاق کار مشابهی انجام دهند، ولی فاصله دریافتی و حقوق آنها زیاد باشد که این مسئله ضرورت اصلاح ساختار و کارسنجی را نشان می‌دهد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: پیروز حناچی، شهردار تهران گزارش خوبی از اصلاح ساختار به شورای شهر ارائه داده و اگر این مسئله انجام شود قطعا این مشکل نیز رفع خواهد شد.

میر لوحی تصریح کرد: متأسفانه به غیر از مدیرانی که حقوق بالاتر از شهردار دارند، غیرمدیرانی هم داریم که پرداختی آنها بسیار بالا بوده و هیچ استانداردی ندارند.

میرلوحی تأکید کرد: شورای شهر تصمیم و اراده‌ زیادی برای اصلاح ساختار دارد، ولی متأسفانه فضا و شرایط اقتصادی به صورتی است که هر اقدام ما را مانع می‌شوند و می‌گویند به دلیل شرایط اقتصادی ملاحظه کنید، البته ما تصمیم داریم برای عدالت و کارآمدی سازمان اقداماتی انجام دهیم.

وی در مورد حقوق شهردار تهران گفت: حناچی حقوقی حدود 13 میلیون تومان دارد و بسیاری از شهردار حقوق بالاتری دریافت می‌کنند.


منبع: فارس