کد خبر: ۴۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ 21 September 2019
وزیر راه و شهرسازی:

ظرفیت پارکینگ شلمچه و چذابه 2 برابر می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت های کمی و کیفی بسیار خوبی برای تردد زائران در مرز چذابه ایجاد شده است.





به گزارش ایسنا، محمد اسلامی امروز 28 شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در حمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرز  ظرفیت های کمی و کیفی بسیار خوبی ایجاد شده است و این ظرفیت ها با میزان استفاده از پایانه، تناسب دارد.

وی با اشاره به خسارات وارده به جاده های منتهی به مرز چذابه در سیل سال جاری در خوزستان، افزود: بهسازی و ترمیم این جاده ها نیز در دست اقدام است و امیدوار هستیم امسال شاهد تردد بالا و روان زائران اربعین حسینی در پایانه های مرزی خوزستان باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این پایانه مرزی ظرفیت شرایط ایجاد شده برای خروج و ورود اتوبوس های دربستی به عراق و جابجایی مسافران زائران اربعین حسینی را دارد و از این رو می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اسلامی تصریح کرد: متناسب با تصمیم ستاد مرکزی اربعین حسینی، شهرهای اندیمشک، همدان و کرمانشاه به عنوان پس کرانه زائران برگشتی از مرزهای استان ایلام معرفی شده اند و با توجه به این تصمیم و وسایل حمل و نقلی آماده شده برای تردد زائران اربعین، امیدوار هستیم نقل و انتقال زائران با ناوگان حمل و نقل به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ ها در پایانه مرزی شلمچه و چذابه خاطرنشان کرد: برای تسهیل تردد زائرانی که با خودروی شخصی به این مرزها مراجعه می کنند، 2 برابر شدن ظرفیت پارکینگ ها در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی امروز 28 شهریورماه با سفر به خوزستان از آخرین وضعیت پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و اقدامات انجام گرفته در این مرزها جهت بهبود شرایط تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرد.
منبع: ایسنا