کد خبر: ۴۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸ 02 October 2019
نبیان مطرح کرد

اولویت دولت؛ اتمام پروژه مسکن مهر

نبیان، گفت: اولویت دولت در بخش مسکن، اتمام مسکن مهر و اجرای پروژه اقدام ملی در استان‌ها است.
 به گزارش سازه نیوز، علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست بررسی و پایش اتمام مسکن مهر بر ضرورت پیگیری مستمر مسائل و مشکلات تعاونی‌ها و قرارداد‌های سه‌جانبه در پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد و گفت: اولویت دولت در بخش مسکن، اتمام مسکن مهر و اجرای پروژه اقدام ملی در استان‌ها است.

نبیان با اشاره به ضرورت به‌روز رسانی مستمر اطلاعات سامانه جامع مسکن مهر، افزود: اطلاعات هر استان در سامانه به‌صورت هفتگی توسط وزیر راه و شهرسازی پایش و ارزیابی می‌شود.

در این نشست که با حضور مدیران استان‌های گیلان، خراسان شمالی، قزوین، هرمزگان و خوزستان برگزار شد، گزارشی از تعداد واحد‌های باقیمانده مسکن مهر هر استان ارائه و راهکار‌های رفع مشکلات این پروژه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن حضور مدیر اعتبارات بانک مسکن در این نشست را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: همکاری ادارات کل راه و شهرسازی با بانک مسکن و سایر دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر ضامن پیشرفت پروژه‌های باقیمانده این طرح مطابق برنامه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص همکاری ادارات راه و شهرسازی با سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر نیز ادامه داد: برای واحد‌های بدون متقاضی مسکن مهر براساس تفاهم‌نامه چند جانبه با سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها می‌توان نسبت به واگذاری این واحد‌ها در قالب طرح اقدام ملی مسکن بهره برد.