کد خبر: ۴۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ 14 October 2019

 تحویل ۳۵ هزار قرارداد ۵ برگی به متقاضیان مسکن مهر

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با بیان این که برخی خریداران به اخطارهای ما توجه نمی کنند، گفت: تاکنون ۳۵ هزار قرارداد ۵ برگی تحویل متقاضیان شده است.
 به گزارش سازه نیوز، علی اصغر جاودان فر در نشست خبری رونمایی از اسناد عرصه و اعیان واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: در باب تحویل قراردادهای 5 برگی مشکلی نداریم و از 20  دیماه سال گذشته تا امروز  35 هزار قرارداد پرینت شد، به امضای پیمانکاران رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان این که 20 هزار قرارداد 5 برگی هم آماده تحویل به متقاضیان است، گفت: مشکلی درباره انتخاب واحد داشتیم؛ حدود 9000 متقاضی فاقد واحد بودند و مشکلاتی از جمله معارضان باعث شده بود نتوانیم به این متقاضیان واحدی را تخصیص دهیم که با کمک دادستان شهرستان واحدهای دارای معارض رفع مشکل شد و هم اکنون فقط 650 نفر برای انتخاب واحد مراجعه نکرده اند.

وی ادامه داد: از این افراد دعوت می کنیم برای انتخاب واحد به شرکت عمران پردیس مراجعه کنند.

مدیر اجرایی مسکن مهر اظهار کرد: برخی از خریداران شرکت عمران به اخطارهای شرکت عمران توجه نمی کنند، صورت جلسات که برای اطلاع به متقاضیان داده شده در بنگاه های املاک تا دفاتر اسناد خریداری می شود.

جاودان فر تاکید کرد: به خریداران تاکید می کنیم تحت هیچ شرایطی واحد مسکن مهری را با صورت جلسه انتخاب واحد خریداری نکنند. مواردی داشته ایم که یک واحد با صورت جلسه با 11 نفر فروخته شده است.