کد خبر: ۴۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ 11 November 2019

نخستین همایش ملی مسکن پایداراسفندماه امسال برگزار می‌شود

دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران، نخستین همایش ملی مسکن پایدار اسفندماه ۹۸ را برگزار می‌کند.
به گزارش سازه نیوز به نقل از دانشگاه علم و صنعت ، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران و با همکاری انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران، نخستین همایش ملی مسکن پایدار اسفندماه 98 با حضور مسئولین، اساتید و معماران برجسته بین المللی برگزار می شود.

سیامک مقدم (نماینده UN Habitat)،  حامد مظاهریان (معاون اسبق مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و دانشیار دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران)، علی غفاری (استاد بازنشسته دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی) و  سید عباس یزدانفر (دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران)، سخنرانان و مهمانان ویژه این همایش هستند.

ارائه مقالات منتخب، بازدیدهای علمی و تخصصی، برگزاری مسابقات ایده، پایان نامه و مقاله برتر، حضور چهره های سرشناس داخلی و بین المللی، ارایه گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان، تشکیل کمیته برگزاری متشکل از اساتید و نخبگان برجسته، گفتگو و تبادل اطلاعات با مسؤولان، اساتید و نخبگان معماری، شهرسازی و عمران کشور از برنامه های این همایش ملی خواهد بود.

محورهای کنفرانس شامل موضوعات معماری و طراحی، شهرسازی و محیط زیستی در حوزه مسکن و تاثیرات محیط مسکونی در سه بعد (مصنوعی، اجتماعی و طبیعی) است.