کد خبر: ۴۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸ 01 December 2019

ساخت مسکن ارزان قیمت اولویت شرکتهای بنیاد مستضعفان

مدیرعامل شرکت زیر مجموعه بنیاد مستضعفان گفت: مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بنیاد مستضعفان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های عملیاتی در انتخاب و آغاز هر پروژه تولید و حتی پیمانکاری است.
به گزارش سازه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ونک پارک بنیاد مستضعفان، سید جواد موسوی‌ به واسطه ارائه مستندات صنفی تلاش در جهت ساخت مسکن ارزان و با کیفیت در مناطق کم برخودار کلان شهر تهران و همچنین ارئه طرح فرآیندی بازسازی بافت فرسوده در کلان شهر‌های کشور از سوی داوران دومین گردهمایی تجلیل از چهره‌های نامی اقتصاد کشور موفق به دریافت تندیس نام و نشان ماندگار صنعت با تکیه بر مسئولیت های اجتماعی شد.

وی در این‌باره گفت: مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بنیاد مستضعفان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های عملیاتی در انتخاب و آغاز هر پروژه تولید و حتی پیمانکاری است.

موسوی با اشاره به تأمین بودجه‌های محرومیت‌زدایی صورت گرفته از محل فعالیت شرکت‌های اقتصادی وابسته در بنیاد مستضعفان افزود: مسئولان بنیاد مستضعفان بر جایگاه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها قبل از آغاز و حتی مطالعات هر پروژه تاکید ویژه‌ای دارند، خوشبختانه این مسئله هم‌اکنون در بسیاری از شرکت های تولیدی به یک مزیت رقابتی تبدیل شده است‌.