کد خبر: ۴۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸ 03 December 2019

معرفی اعضای هشتمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی

در حالی عصر دیروز اعضای دوره هشتم شورای مرکزی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان معرفی شدند که لیست جدید با اسامی اعلام شده مردادماه امسال تغییرات محسوسی داشته است.
به گزارش سازه نیوز ، عصر دیروز وزارت راه و شهرسازی در غیاب رسانه‌ها و با حضور وزیر راه و شهرسازی پروسه انتخاب اعضای دوره هشتم شورای مرکزی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور را تَکرار کرد. مردادماه امسال منصور نویریان مدیرکل وقت دفتر توسعه مهندسی وزارت راه با اشاره به این‌که 25 نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی‌البدل معرفی شده از سوی مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به رویت وزیر راه و شهرسازی رسیده، اسامی اعضای هشتمین دوره شورای مرکزی سازمان را اعلام کرده بود.

این در حالی بود که پس از ماه‌های گمانه‌زنی و لابی‌های پشت پرده سرانجام دیروز اعضای شورای مرکزی هشتمین دوره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در رشته‌های هفت‌گانه اعلام شدند.

بر این اساس اسامی اعضای منتخب شورای مرکز سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در رشته‌های هفت‌گانه معماری، تاسیسات مکانیکی، نقشه برداری، برق، شهرسازی، ترافیک و عمران به شرح زیر اعلام شد؛

معماری: طاهره نصر، مجتبی احمدزاده، طاهر کیافر، زهره ترابی، شهاب آدم نوه‌سی، کامران جنتی پور به عنوان اعضای اصلی و دایان ایگدری به عنوان عضو علی البدل. معصومه کیانپور و سیدمحمد جعفر نفییی معرفی‌شدگان لیست مردادماه بودند که در فهرست جدید حذف شده‌اند.

تاسیسات مکانیکی: اعضای منتخب شاملِ علیرضا قزوینی‌پوراکبری، کاوه نوری‌کوپایی، سیف‌اله علی‌نیا به عنوان اعضای اصلی و حسین اکبریان‌راد به عنوان عضو علی‌البدل. در این گروه کیومرث اسدی حذف و جای وی را نوری کوپایی گرفته است.

نقشه‌برداری: اعضای منتخب نیز متشکل از بهمن مومنی‌مقدم به عنوان عضو اصلی و سعید یزدانی به عنوان عضو علی‌البدل. در این گروه سعید بدوی حذف شده و مومنی مقدم جایگزین وی شده است.

برق: مهدی شایان، علیرضا سنایی دشتی، مجید جی افرام به عنوان اعضای اصلی و مجید ثاقبی به عنوان عضو علی البدل.

شهرسازی: عباس وثیق‌نیا به عنوان عضو اصلی و مسعود موسوی به عنوان عضو علی البدل. در این گروه سید مسعود موسوی به عنوان عضو اصلی لیست مردادماه حذف شده است.

ترافیک: جمال قناعت به عنوان عضو اصلی و فرشید رضا حقیقی به عنوان عضو علی البدل. در لیست مردادماه وزارت راه و شهرسازی عضو اصلی و علی‌البدل به ترتیب حسن ذوقی و جمال قناعت بودند.

عمران: کمال دویده، احمد خرم، کوروش غفاری، سیدرضا سرافرازی، مهران کوهی‌کمالی، حمزه شکیب، سیدحمیدرضا کارگر، جعفر هاشم‌زاده، علی‌اکبر رمضانی و غلامحسین عسگری به عنوان اعضای اصلی و حسن مجتبی‌زاده به عنوان عضو علی‌البدل.

در لیست مردادماه امسال وزارت راه و شهرسازی اعضای رشته عمران مهدی اژدی مقدم، احمد خرم، کمال دویده، حسین رضایی، علی اکبر رمضانی، سیدرضا سرافرازی، حمزه شکیب، غلامحسین عسگری، امین مقومی و جعفر هاشم زاده و عضو علی البدل مسعود مصفاع بودند.