کد خبر: ۴۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ 04 December 2019

تکمیل زیرساخت‌های لازم مسکن مهر قبل از تحویل به متقاضیان

معاون امور عمرانی استانداری تهران از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت که نحوه ثبت نام و اجرای این مسکن ها به زودی اعلام می شود.
به گزارش سازه نیوز، محمد تقی زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان تهران اظهار داشت: از تعداد 130 هزار مسکن، 13 هزار مورد آن در قالب باز آفرینی شهری(10درصد)، 61 هزار مورد در شهرهای جمعیت بالای 100هزار نفر، 12 هزار مورد در شهرهای کمتر از 12 هزار نفر و 44 هزار مورد آن نیز در شهرهای جدید احداث خواهد شد.

به گفته معاون امور استانداری تهران با اجرای این طرح در بافت فرسوده شهرستان‌های استان تحولی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه نحوه واگذاری، ثبت‌نام، ارائه تسهیلات و دیگر اقدامات در حوزه تعیین طرح مسکن ملی هنوز مشخص نیست بیان کرد: دفتر فنی استانداری نیز در این خصوص هفته آینده جلسه ای را با راه و شهرسازی استان برگزار کرده تا ظرفیت اراضی ملی مشخص و این طرح اجرایی شود.

26 هزار واحد مسکن مهر استان تهران سال آینده انجام می‌شود

معاون امور هماهنگی استانداری تهران گفت: پرونده تکمیل و بهره برداری مسکن مهر استان تهران تا سال 99 بسته شده که برای سال آینده تنها 26 هزار مورد باقی خواهد ماند.

تقی زاده با بیان اینکه 95 هزار مسکن مهر در شهر پرند و 85 هزار در شهر پردیس وجود دارد تاکید کرد: در صدد هستیم تا مسکن‌های مهر را با تاسیسات کامل از جمله آب، برق، گاز و تاسیسات زیر و روبنایی تحویل متقاضیان دهیم.


منبع: ایرنا