کد خبر: ۴۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸ 11 December 2019

افزایش یک ایستگاه دیگر به مجموعه ایستگاه های توزین مجتمع بندری امام خمینی(ره)

یک دستگاه توزین با مشارکت سرمایه گذاربخش خصوصی به منظور افزایش خدمات توزین واگن ها در مجتمع بندری امام خمینی(ره) افزوده شد.


به گزارش سازه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مهران میدری معاون اموربندری و اقتصادی این اداره کل ضمن اعلام این خبر بیان داشت: با سرمایه گذاری 700 میلیون تومانی شرکت بهتاش سپاهان یک ایستگاه توزین دیگر(باسکول) به مجموعه ایستگاه های توزین این مجتمع بزرگ بندری افزوده شد.

وی در ادامه افزود: با انعقاد قرارداد بهره برداری به منظور ارائه خدمات توزین ریلی در سطح مجتمع بندری امام خمینی(ره) کلیه کارگزاران حمل ریلی می توانند از خدمات آن در زمینه توزین  واگن های پر و خالی بهره مند شوند.

میدری، افزایش خدمات توزین و کاهش توقفات واگن ناشی از انتظار در صف نوبت توزین از مزیت های بهره گیری از این امکان جدید عنوان کرد.

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از 140 کیلومتر راه آهن داخلی و 8 ایستگاه توزین ریلی  زمینه مساعدی برای تخلیه و بارگیری انواع کالاها از جمله روغن خام، پودر آلومنیوم، شکر، غلات و مواد نفتی و جنرال کارگو در پایانه های  بندری تخلیه و بارگیری و تأمین نیازمندی های فعالان حوزه حمل و نقل ریلی  مهیا کرده است. 


برچسب ها: بندر امام خمینی