کد خبر: ۴۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ 15 December 2019
اهوازدر مه

مه ۴ پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد/ تاخیر در ۱۳ پرواز

۴ پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز به دلیل بروز پدیده مه‌گرفتگی باطل شد و ۱۳ پرواز نیز با تاخیر انجام می‌شود.

بنا بر اعلام مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز، پروازهای خروجی با شماره ۴۵۸۷ هواپیمایی ماهان در ساعت ۷ و ۲۰  دقیقه و همچنین پرواز شماره ۴۰۱۶ شرکت هواپیمایی زاگرس در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به مقصد تهران باطل شدند.

علاوه بر این، پروازهای ورودی به اهواز با شماره ۵۸۵۲ هواپیمایی وارش، پرواز۲۶۲۰ هواپیمایی کارون، پرواز ۲۹۰ ایران ایر، پرواز ۵۶۳۵ آتا، پرواز ۳۳۸۷ ایران ایر، پرواز ۶۲۷۵ تابان، پرواز ۴۵۶۲ ماهان، پرواز ۴۵۶۴ ماهان و ۴۰۲۷ هواپیمایی زاگرس از مبدا تهران، عسلویه، شیراز و تبریز با تاخیر همراه است.

پروازهای خروجی نیز با شماره ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش، ۲۶۳۱ هواپیمایی کارون، ۲۹۱ ایران ایر و ۳۳۸۶ هواپیمایی ایران ایر به مقاصد تهران، بندرعباس و تبریز با تاخیر همراه است.

بر اساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز، پروازهای ورودی به فرودگاه اهواز با شماره ۴۵۸۶ و ۴۰۱۷ شرکت‌های هواپیمایی ماهان و زاگرس از مبدا فرودگاه تهران به مقصد اهواز باطل اعلام شدند.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هر گونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فرودگاه اهواز