کد خبر: ۴۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۸ 01 January 2020

نمایشگاه صنعت ساختمان در بوشهر گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته، سه‌شنبه‌ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر گشایش یافت.
به گزارش سازه نیوز ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر در این آیین گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور بیش از ٩۰ شرکت فعال صنعت ساختمان از ۱۰ استان کشور برپا شده‌است.

مهرداد ابراهیمی افزود: در این نمایشگاه برای نخستین بار ۱۰ شرکت دانش بنیان نیز جدیدترین نوآوری‌ها در عرصه فناوری‌های جدید صنعت ساختمان را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
معاون امور عمرانی استاندار نیز با تاکید بر نقش ممتاز این نمایشگاه در انتقال تکنولوژی داخلی سازی و ایجاد پیوند میان تولیدکنندگان، انبوه سازان و سازندگان بومی مسکن و ساختمان گفت: بیش از ٩ماه برای برپایی این نمایشگاه برنامه‌ریزی و تلاش شده‌است.
مهرداد ستوده افزود: در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه، به روزترین دستاوردها در عرصه هوشمندسازی صنعت ساختمان، جلوگیری از هدر رفت انرژی در بنا و محصولات به روز در بخش در و پنجره، کاشی و سرامیک، شیرآلات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در فضایی به گستره سه هزار و ٦۰۰ مترمربع در معرض دید متخصصان صنعت ساختمان، استادان و دانشجویان دانشگاه و فعالان ساختمانی قرار گرفته‌است.
این نمایشگاه تا 13 دی ماه جاری هر روز از ساعت ١٧ تا ٢٢ آماده بازدید علاقه‌مندان است.


منبع: ایرنا